ثبت پرسنل و مشخصات آن ها (بیمه،حقوق و ...) در سایت مشارکت ها توسط مدیر
1- با نقش مدیر وارد سایت www.mosharekatha.irشده
2- از منوی نیروی انسانی گزینه لیست پرسنل را کلیک کنید و با انتخاب واحد آموزشی و دکمه + افزودن پرسنل اطلاعات مورد نیاز در هر قسمت را ثبت و ذخیره نمایید.
1- پس از ثبت پرسنل گزینه های زیر فعال می گردد:
1- ویرایش > ویرایش اطلاعات پرسنل
2- سابقه فعالیت > نمایش سابقه فعالیت در واحد های آموزشی
3- سابقه حقوق> نمایش سابقه حقوق در واحد های آموزشی
4- نمایش جزئیات گزینش > نمایش ابلغ و وضعیت ارسال فرم 130 گزینش
5- تمدید قرارداد > تاریخ شروع و پایان قرارداد را با دقت وارد کنید
6- پایان قرارداد> تاریخ پایان قرارداد
7- ثبت حقوق و بیمه > اطلاعات حقوق و بیمه پرسنل واحد آموزشی
8- حذف > حذف کاربر واحد آموزشی (اطلاعات حذف شده قابل بازگردانی نیست)
با سلام چگونه میتوانیم معلمی را از سایت مشارکت ها حذف کنیم.از لیست مدرسه در سامانه مشارکت ها