حل مشکل عدم دریافت نگارش آنلاین با نصب هلپر نگارش جدید
اگر هنگام دریافت نگارش آنلاین از طریق هلپر با خطای زیر مواجه شدید :
اگر هنگام دریافت نگارش آنلاین از طریق هلپر با خطای زیر مواجه شدید :
هر فایل اجرایی هنگام ورود به سیستم توسط آنتیویروس اسکن میشود. آنهایی که ویژگیهایشان با بانک اطلاعاتی نرمافزار همخوانی داشته باشد به عنوان ویروس طبقهبندیشده و مسدود میشوند. در مرحله بعد بقیه فایلهای اجرایی از سیستم دفاعی و «سیستم جلوگیری از حمله به میزبان» آنتیویروس عبور داده میشوند. در اینجا فایلهای شناختهشده اجازه پیدا میکنند که در سیستم اجرا شوند، ولی فایلهای ناشناخته، فارغ از سالم بودن یا نبودن آنها، به سیستم دفاعی فرستاده شده و به محیط شبیهسازیشده آنتیویروس (که به جعبه شنی معروف است) منتقل میشوند. فایلهایی که از طرف کاربر بیخطر اعلام میشوند به لیست سفید آنتیویروس اضافه خواهند شد، در حالی که بقیه به جعبه شنی منتقل شده و برای بررسی به سرورهای شرکت سازنده آنتیویروس منتقل خواهند شد.
به منظور فراهم کردن بستر لازم جهت استفاده همکاران فرهنگی از خدمات الکترونیک ارزش افزوده(VAS) و همچنین جهت بالابردن ضریب امنیت سامانه فیش حقوقی و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی از خرداد ماه سال جاری مکانیزمی طراحی شده است تا افرادی که جهت رؤیت فیش حقوقی خویش وارد سامانه می شوند در بدو ورود و با وارد کردن رمز همگام، شماره تلفن کاربر اخذ شده و جهت احراز هویت، توسط سامانه بصورت خودکار، پیامک اعتبار سنجی برای وی ارسال میشود. با وارد کردن کد تائید، کاربر وارد سامانه میگردد. هزینه این فرآیند که فقط یکبار انجام میشود به میزان 1000ریال بر روی قبض و به حساب اپراتور تلفن همراه کاربر لحاظ میشود. سایر بازدیدها به هر تعدادی برای کاربران بدون شارژ هیچگونه هزینه ای می باشد.
همچنین جهت بالابردن سطح امنیت دسترسی به فیش حقوقی مکانیزمی طراحی شده که کاربران می توانند با تائید بکارگیری آن که کاملاٌ اختیاری می باشد از خدمات آن که شامل موارد زیر میباشد، بهره برداری نمایند:
1. در صورت فراموش کردن رمز، با درخواست کاربر، رمز جدید برای ایشان پیامک میشود.
2. در صورت هرگونه ورود غیر مجاز به سامانه، مراتب از طریق پیامک به شماره همراه همکار فرهنگی که در سامانه ثبت شده است، اطلاع رسانی می شود.
3. به هنگام صدور فیش حقوقی وبارگذاری آن در سامانه ،مراتب با پیامک به کاربر اطلاع رسانی میشود.
4. با ایجاد امکان ورود 2 مرحله ای به سامانه فیش حقوقی، ورود قطعی به سامانه با وارد کردن کد تائیدی که برای فرد پیامک می شود، امکانپذیر خواهد بود.
لازم به یادآوری است که انجام فرآیند فوق جزء سیاستهای وزارت بوده و اداره فناوری اطلاعات اداره کل نقشی در اتخاذ این سیاست نداشته است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، دفتر وزارتی شیوه نامه ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی 98-97 مربوط به کلیه سطوح تحصیلی را جهت اجرا به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ کرد.
در این شیوه نامه که در راستای سیاست تمرکززدایی و تفویض اختیار به استان ها تدوین شده است، ضمن تأکید بر اقدام مؤثر در زمینه ثبت نام، پیش بینی و اقدام لازم درخصوص اجرای کامل ساختار نظام جدید آموزشی (3-3-6) و استقرار پایه دوازدهم، موردتأکید قرار گرفته است.
متن کامل شیوه نامه را اینجامشاهده کنید
آخرین تغییرات نگارش برای دبیرستان
- رفع موارد گزارش شده
- آخرین تغییرات در کارنامه سالانه
-آخرین تغییرات در قسمت ورود نمرات نهایی دی ماه 95 رای شورای عالی در بخش ورود نمرات
آخرین تغییرات نگارش برای پیش دانشگاهی
- رفع موارد گزارش شده
-آخرین تغییرات در قسمت ورود نمرات نهایی دی ماه 95 رای شورای عالی در بخش ورود نمرات
آخرین تغییرات نگارش برای متوسطه اول
- در قسمت تغییرات نگارش موردی مشاهده نمی گردد ولی در ورودی برنامه تیک روتین قرار داده شده است که موقع ورود به برنامه این تیک را زده و وارد برنامه شوید
و در داخل برنامه در منوی((نقل و اطلاعات)) گزینه جدیدی به نام ((ارسال سوابق به نگارش جدیدسیستم مدارس متوسطه اول)) قرار داده شده است که این منو زمزمه انتقال اطلاعات از برنامه به سیستم تحت وب خبر می دهد و اگر اجرایی گردد کلیه برنامه ها در بستر وب و اینرنت خواهد بود
ورود به سامانه از ساعت 22:00 روز شنبه مورخ 1397/03/19 ممکن خواهد بود.
لازم به ذکر است تاریخ برگزاری این سنجش، 5 مردادماه سال جاری میباشد ونتایج در نیمۀ شهریورماه ۱۳۹۷ اعلام خواهد شد.
****جهت ورود به سامانه ثبتنام، رمز عبور (همگام) را از مدیر مدرسه یا کارشناسی فناوری اطلاعات اداره آموزش و پرورش محل تحصیل خود دریافت نمایید.
متقاضیان می توانند از تاریخ 19 لغایت 24 خرداد ماه برای ثبت نام به آدرس : hoosh.medu.ir مراجعه نمایند.
در اجرای نامه شماره 602 / 4103 / 5500-7 / 3 / 97 اداره کل متبوع در خصوص برگزاری آزمون مدیران بدو انتصاب موارد زیر را جهت اطلاع اعلام می گردد.
1-آزمون در روز چهارشنبه تاریخ 30 / 3 / 1397 راس ساعت 9 صبح در سراسر کشور بطور همزمان برگزار می شود
2-حضور شرکت کنندگان حداقل 30 دقیقه قبل از شروع آزمون در مراکز آزمون الزامی می باشد .
3-همراه داشتن کارت ملی و کارت ورود به جلسه در مراکز آزمون الزامی است .
4- به تمام افراد واجد شرایط شرکت در آزمون اعلام می گردد ، قبل از برگزاری آزمون شخصاً به کارتابل خود در سامانه LTMS مراجعه و نسبت به اطمینان از ثبت نام خویش در قسمت مسابقات و جشنواره ها اقدام نمایند . در صورت بروز هرگونه مشکل سریعاً با کارشناس آموزش نیروی انسانی ناحیه دو یا اداره ی برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی استان جهت رفع مشکل تماس حاصل نمایند
5-جهت دریافت کتب و منابع آزمون به سامانه (انتخاب مدیران) قسمت اطلاعیه ها مراجعه نمایند .
6-شرکت کنندگان جهت دریافت کارت ورود به جلسه روز یکشنبه تاریخ 27 / 3 / 97 ساعات اداری به واحد ضمن خدمت ناحیه دو مراجعه نمایند .( محل برگزاری آزمون هر فرد در کارت ورود به جلسه وی قید شده است )
7- مسئولین محترم واحدهای سازمانی مربوط با توجه به حساسیت موضوع با اخذ امضاء نامه را به رویت کارکنان برسانند .