احمد یوسفی

سیستم دانش آموزی توصیفی،راهنمایی و دانا|حسابداری مدارس|مدارس و مراکز غیر دولتی و مشارکت ها | آموزش نرم افزارهای مفید | همیار مدیران و معاونان اجرایی مدارزس
احمد یوسفی

کانال تلگرام: yousefi6666@
آی دی تلگرام : ahmadyousefi@
آخرین نگارش ابتدایی 14.9--- (1400/06/23)
آخرین نگارش راهنمایی 12---(1400/06/28)
آخرین نگارش دانا 28.1 --- (1400/06/02)

پیوندها
آخرین نظرات

فیش حقوقی

يكشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۵۶ ق.ظ

به منظور فراهم کردن بستر لازم جهت استفاده همکاران فرهنگی از خدمات الکترونیک ارزش افزوده(VAS) و همچنین جهت بالابردن ضریب امنیت سامانه فیش حقوقی و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی از خرداد ماه سال جاری مکانیزمی طراحی شده است تا افرادی که جهت رؤیت فیش حقوقی خویش وارد سامانه می شوند در بدو ورود و با وارد کردن رمز همگام، شماره تلفن کاربر اخذ شده و جهت احراز هویت، توسط سامانه بصورت خودکار، پیامک اعتبار سنجی برای وی ارسال می­شود. با وارد کردن کد تائید، کاربر وارد سامانه می­گردد. هزینه این فرآیند که فقط یکبار انجام می­شود به میزان 1000ریال بر روی قبض و به حساب اپراتور تلفن همراه کاربر لحاظ می­شود. سایر بازدیدها به هر تعدادی برای کاربران بدون شارژ هیچگونه هزینه­ ای می باشد.

همچنین جهت بالابردن سطح امنیت دسترسی به فیش حقوقی مکانیزمی طراحی شده که کاربران می توانند با تائید بکارگیری آن که کاملاٌ اختیاری می باشد از خدمات آن که شامل موارد زیر می­باشد، بهره برداری نمایند:

1.      در صورت فراموش کردن رمز، با درخواست کاربر، رمز جدید برای ایشان پیامک می­شود.

2.     در صورت هرگونه ورود غیر مجاز به سامانه، مراتب از طریق پیامک به شماره همراه همکار فرهنگی که در سامانه ثبت شده است، اطلاع رسانی می شود.

3.    به هنگام صدور فیش حقوقی وبارگذاری آن در سامانه ،مراتب با پیامک به کاربر اطلاع رسانی می­شود.

4.    با ایجاد امکان ورود 2 مرحله ای به سامانه فیش حقوقی، ورود قطعی به سامانه با وارد کردن کد تائیدی که برای فرد پیامک می شود، امکانپذیر خواهد بود.

لازم به یادآوری است که انجام فرآیند فوق جزء سیاستهای وزارت بوده و اداره فناوری اطلاعات اداره کل نقشی در اتخاذ این سیاست نداشته است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۷
احمد یوسفی

فیش