احمد یوسفی

سیستم دانش آموزی توصیفی،راهنمایی و دانا|حسابداری مدارس|مدارس و مراکز غیر دولتی و مشارکت ها | آموزش نرم افزارهای مفید | همیار مدیران و معاونان اجرایی مدارزس
احمد یوسفی

کانال تلگرام: yousefi6666@
آی دی تلگرام : ahmadyousefi@
آخرین نگارش ابتدایی 14.9--- (1400/06/23)
آخرین نگارش راهنمایی 12---(1400/06/28)
آخرین نگارش دانا 28.1 --- (1400/06/02)

پیوندها
آخرین نظرات

بروزرسانی اطلاعات دانش آموزان از سناد به همگام

سه شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۷، ۰۹:۳۹ ق.ظ

مدارس متوسطه اول این مورد رو بیشتر توجه داشته باشند و بروزرسانی رو زودتر بزنند تا در فرآیند هدایت تحصیلی به مشکلی بر نخورند . 

برا اینکار ابتدا وارد سامانه همگام میشیم ، همین ابتدای کار یه نکته فنی خدمتتون عرض کنم ، بهتره برای ورود به سامانه همگام از مرورگر کروم استفاده کنیم و حتما مرورگر شما بروز و آپدیت باشه  ، بعدن علتش رو متوجه خواهید شد ، از ماژولهایی که مشاهده می کنید بر روی ماژول “سرویسهای سناد” کلیک میکنیم در صفحه جدید بر روی “بروزرسانی از سناد ” کلیک می کنیم ، در این قسمت یه سری نکات رو خدمتتون عرض میکنم .

همونطور که خودتون اطلاع دارین ، سامانه سناد و سامانه همگام دو تا سامانه جداگانه با رمزهای جدا هستند ولی برای اینکه کار ما اداری ها و شما مدیران مدارس راحت تر بشه ، اومدن ارتباطی بین این دو تا سامانه برقرار کرده اند که شما میتونید با استفاده از این قابلیت ، اطلاعات کلیه دانش آموزان و مشخصات والدین با متعلقات اش رو از سناد به همگام به صورت خودکار انتقال بدین . برای اینکار کافیه از همگام درخواست بروزرسانی اطلاعات مدرسه خود را ثبت کنید . سامانه همگام این درخواست های مدارس رو در صف مخصوص قرار میده و در زمان هایی که ترافیک کمتری متوجه سامانه همگام هست ، اقدام به بروزرسانی اطلاعات اون آموزشگاه میکنه . در این صفحه با کلیک بر روی گزینه “آی” میتونید جزئیات درخواستهایی که ثبت کردین رو مشاهده کنید .

در نوار بالایی تعداد درخواست های بروزرسانی همگام که امروز ثبت شده را مشاهده میکنید و تعداد درخواست هایی که هنوز بهشون رسیدگی نشده رو هم میبینید . در واقع باید صبر کرد تا این درخواست ها انجام بشه و نفر آخر صف شما هستین .

http://fan-avar.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۳۰