احمد یوسفی

سیستم دانش آموزی توصیفی،راهنمایی و دانا|حسابداری مدارس|مدارس و مراکز غیر دولتی و مشارکت ها | آموزش نرم افزارهای مفید | همیار مدیران و معاونان اجرایی مدارزس
احمد یوسفی

کانال تلگرام: yousefi6666@
آی دی تلگرام : ahmadyousefi@
آخرین نگارش ابتدایی 14.9--- (1400/06/23)
آخرین نگارش راهنمایی 12---(1400/06/28)
آخرین نگارش دانا 28.1 --- (1400/06/02)

پیوندها
آخرین نظرات

ثبت جهش تحصیلی در ابتدایی سال98

دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۹ ق.ظ

بخشنامه:

به استناد بخشنامه شماره  97000/2375مورخه 98/02/24 و  97000/4102مورخه  1398/0 /28سازمـان آموزش و پرورش اسـتثنایی کشور، با عنایت به اسـتمرار اجرای آیین نامه ارزشـیابی پیشـرفت تحصـیلی و تربیتی دوره ابتدایی(ارزشـیابی توصیفی) ضروری است به مدیران مدارس دوره اول و دوم ابتدایی تحت پوشـش آن ناحیه/ منطقه ابلاغ فرمایید با رعایت شرایط ذیل نسبت به اجرای بند ب ماده  18آیین نامه مذکور اقدام نمایند :

دانلود فرم رضایت اولیا برای جهش

(کیلیک مدرسه)
 1-مدیران محترم مدارس ابتدایی دارای داوطلب جهش تحصـیلی، با رعایت ضوابط و مقرارات، نسـبت به ثبت اطلاعات فردی،خانوادگی و ثبت پایه جهش دانش آموز در سامانه سـنجش به آدرس   h7.iehs.ir/tashkhis/home اقدام نمایند.

– 2اولیـاء دانش آموز متقاضـی جهش تحصـیلی و یا مـدیر مـدرسه مربوطه با ورود به سامانه پرداخت تعرفه، به آدرس  h7.iehs.ir/tashkhis/pay وجه دریـافتی بـابت ارزیـابی ذهنی که مطـابق دسـتوالعمل مـالی سـنجش 1398  900000ریال است را از طریق سیستم درگاه پرداخت خواهد کرد.

تبصره : علاوه بر  900000ریـال که بابت ارزیابی ذهنی در نظر گرفته شـده و از طریق سیسـتم درگاه پرداخت خواهد شد،هر گونه وجه پیشنهادی از طرف مدارس جهت اخذ نوبت برای دانش آموز وجهه قانونی ندارد.

(کیلیک مدرسه)
 – 3- مـدیر مـدرسه مربوطه بـا ورود به سامانه سـنجش و وارد کردن کـد رهگیری( کـد پرداخت تعرفه جهش از طریق سیستم درگاه ) نوبت گیری را انجام و دانش آموز را در زمان تعیین شده به پایگاههای تخصصی سنجش معرفی نمایند.

 -4 -مدارک لازم جهت ارزیابی، اصل شناسـنامه دانش آموز و پرینت معرفی نامه عکس دار صادر شده از سامانه سنجش
ممهور به مهر مدرسه باشد.

 -5 -ارزیابی ذهنی دانش آموزان از زمان صـدور بخشـنامه تا پایان تیر ماه خواهـد بود و تاریـخ فوق غیر قابل تمدیـد نمی باشد.

(کیلیک مدرسه)
-6- ارزیابی دانش آموزان متقاضـی جهش : از پایه اول به سوم، دوم به چهارم، سوم به پنجم، چهارم به ششم و جهش برای بار دوم با رعایت این بخشنامه و سایر مقررات مربوطه در استان انجام می پذیرد.
تبصـره : جهش تحصـیلی از پایه اول به سوم با مجوزکمیسـیون خاص ناحیه / منطقه و جهش برای بار دوم مشروط به اخذ مجوز از کمیسیون خاص استان، سپس ثبت شماره و تاریخ آن در سامانه سناد می باشد .

(کیلیک مدرسه)
-7- پرونده متقاضـیان جهش چند پایه و خارج از آیین نامه، می بایستی از طریق معاونت آموزش ابتدایی وزارت متبوع و شورای عـالی آموزش و پرورش بررسـی و اعلاـم نظر گردد تـا فراینـد نوبت گیری و ارزیابی این گروه از طریق سامانه سنجش سازمان آموزش و پرورش استثنایی انجام پذیرد.
8- دانش آموزانی که سال/ سال های گذشـته متقاضـی جهش تحصیلی بوده و حداقل امتیاز لازم را کسب ننموده اند،  در صورت تقاضای مجدد در سال جاری، با پرداخت وجه، مطابق دسـتورالعمل مالی برنامه سنجش سال  1398می توانند بار دیگر مورد ارزیابی قرار گیرند.
 -9 با توجه به اتصال سامانه سـناد و سـنجش، نتایـج حاصل از ارزیابی ذهنی برای مـدیر مدرسه قابل مشاهده است، لذا صدور هرگونه گواهی فیزیکی در خصوص نتایج حاصل از ارزیابی امکان پذیر نمی باشد.
 – 10- ارزیابی دانش آموزان توسط آزمایندگان مسلط و مجرب که دارای مجوز از معاونت تشخیص و پیشگیری سازمان آموزش و پرورش اسـتثنایی کشور می باشـند صورت می گیرد. و اسـتانداردهای لاـزم در خصوص ارتباط اولیه با دانش آموز، مناسب بودن اتاق آزمون، ابزار ارزیابی ودقت در اصول اجرای آزمون رعایت خواهد شد، لذا نتایج حاصل از ارزیابی تحت هیچ شرایطی قابل اعتراض نمی باشد.
 -11-قبـل از ورود دانش آمـوز به اتـاق آزمـون، احراز هویت دانش آموز از طریق تطـبیق عکس، اخـذ رضـایت نـامه کتبی(مطابق نمونه پیوست مبنی بر آمادگی فرزنـدشان) از والدین با رعایت شـرایط مندرج در کاربرگ تعهد نامه پیوسـت انجام می گردد.
 – 12-نوبت گیری توسط مـدیر مدرسه، پس از پرداخت وجه از طریق سیسـتم درگاه، امکان پذیر می باشد.
انجام ارزیابی بدون اخذ نوبت و پرداخت تعرفه در سامانه، ممنوع بوده و امکان پذیر نمی باشد


نحوه ثبت جهش تحصیلی در سیستم سناد به صورت تصویری

.

.

سایت پرداخت هزینه برای جهش تحصیلی و تست مجدد حل شده
   h7.iehs.ir/tashkhis/pay   

..

(کیلیک مدرسه)

.دانلود فرم رضایت اولیا برای جهش


منبع: kilikmadrase.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۷
احمد یوسفی

جهش

جهش تحصیلی