احمد یوسفی

سیستم دانش آموزی توصیفی،راهنمایی و دانا|حسابداری مدارس|مدارس و مراکز غیر دولتی و مشارکت ها | آموزش نرم افزارهای مفید | همیار مدیران و معاونان اجرایی مدارزس
احمد یوسفی

کانال تلگرام: yousefi6666@
آی دی تلگرام : ahmadyousefi@
آخرین نگارش ابتدایی 14.9--- (1400/06/23)
آخرین نگارش راهنمایی 12---(1400/06/28)
آخرین نگارش دانا 28.1 --- (1400/06/02)

پیوندها
آخرین نظرات

روند ارسال اطلاعات به سامانه امتحانات نهایی

شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۳۱ ق.ظ

برای ارسال نمرات دروس نهایی به سامانه امتحانات نهایی توجه همکاران ارجمند را به نکات زیر معطوف می دارد:

مرحله اول: ابتدا در سیستم دانا کلیه نمرات مستمر دروس نهایی را به دقت ثبت نمایید. سپس بررسی نمایید که در ثبت نمرات اشتباهی صورت نگرفته باشد. 


مرحله دوم: به عملیان ضمن سال، نقل و انتقال اطلاعات رفته و بر روی گزینه نقل و انتقال اطلاعات به سیستم مکانیزه امتحانات نهایی تحت وب کلیک کنید، سال و دوره مورد نظر را انتخاب نمایید. اگر با پیغام خوشبختانه خطایی مشاهده نشد مواجه شدید، تأیید کرده و محل ذخیره سازی (پیش فرض صفحه کار {دسکتاپ} است) را مشخص نمایید.در پایان کار گزارشی از دانش آموزانی که به سامانه ارسال شده اند به شما نشان می دهد.


توجه:  قبل از ارسال اطلاعات به سامانه نهایی بهتر است این گزارش را بررسی نمایید تا در صورت وجود هر گونه اشتباه (ثبت نمره) نسبت به رفع آن اقدام نمایید. 

نام فایلی که برای ارسال به سامانه امتحانات نهایی ساخته می شود عبارت است از DanaToWebFinal  بعد کد منطقه (5425) + کد مدرسه (96018366) و کد دوره (9601) این یعنی دوره خرداد سال 96 

مزحله سوم: وارد سامانه برگزاری امتحانات نهایی به آدرس http://final2.medu.ir  شوید با پس از ثبت کد مدرسه و رمز وارد سامانه شوید. از گزینه اوّل مدرسه، ارسال اطلاعات مدرسه به منطقه را انتخاب کنید. در پنجره جدید گزینه choose file را کلیک کنید و فایل دریافت از دانا را انتخاب نمایید. سپس ذخیره را کلیک نمایید اگر فایل مشکل نداشته باشد اسامی و نمرات قابل مشاهده می باشند.


لطفا با ذکر شهر و مقطع تحصیلی خود نظرات را ارسال نمایید  (۱)

سلام 

وقت بخیر

من امسال می خواهم نمرات را در فاینال دریافت کنم. در منوی مدرسه چیزی تحت عنوان ارسال اطلاعات مدرسه به منطقه وجود ندارد. 

به جای آن در منوی مدرسه: گزارش اطلاعات فایل دریافتی نمایش داده می شود. 

چه باید کرد؟