احمد یوسفی

سیستم دانش آموزی توصیفی،راهنمایی و دانا|حسابداری مدارس|مدارس و مراکز غیر دولتی و مشارکت ها | آموزش نرم افزارهای مفید | همیار مدیران و معاونان اجرایی مدارزس
احمد یوسفی

کانال تلگرام: yousefi6666@
آی دی تلگرام : ahmadyousefi@
آخرین نگارش ابتدایی 14.9--- (1400/06/23)
آخرین نگارش راهنمایی 12---(1400/06/28)
آخرین نگارش دانا 28.1 --- (1400/06/02)

پیوندها
آخرین نظرات

چــاپ ابـلاغ شهــریه در سایت مشارکت ها

چهارشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۸:۵۳ ق.ظ

به نام خدا

سایت مشارکت هانقش موسسمنوی مدارس و آموزشگاه ها

چــاپ ابـلاغ شهــریه در سایت مشارکت ها

1-     با نقش موسس وارد سایت www.mosharekatha.irشده

2-     از منوی مدارس و آموزشگاه ها گزینه لیست مدارس و آموزشگاه ها را انتخاب کرده

3-     بروی ابلاغ شهریه کلیک کنید

ü      اگر با خطای "کد واحد آموزشی که توسط شما ثبت گردیده در سامانه شهریه یافت نشد لطفا نسبت به اصلاح کد اقدام فرمائید" مواجه شدید ابتدا باید در سایت http://mmgh.medu.ir/ نسبت به ثبت شهریه اقدام نمایید.

4-     در صفحه ی جدید چاپ ابلاغ را بزنید.

لطفا با ذکر شهر و مقطع تحصیلی خود نظرات را ارسال نمایید  (۳)

سلام من برا تاسیس آموزشگاه زبان شهر جیرفت ثبت نام کردم همه  مراحل رفتم ،فقط گواهی عدم سوء پیشینه من با خانم دیگه  عوض شده گواهی او به جای گواهی من ثبت سیستم شده ،چطور در سیستم گواهی اورا حذف کنم و گواهی خودم را ثبت کنم لطفاً راهنمایی کنید

پاسخ:
سلام ورود به سامانه را بزنید و با کد ملی وارد شوید و ویرایش کنید

بسیار ممنونم از راهنماییتون

پاسخ:
خواهش

بسیار ممنون از لطف شما.

پاسخ:
ممنون