احمد یوسفی

سیستم دانش آموزی توصیفی،راهنمایی و دانا|حسابداری مدارس|مدارس و مراکز غیر دولتی و مشارکت ها | آموزش نرم افزارهای مفید | همیار مدیران و معاونان اجرایی مدارزس
احمد یوسفی

کانال تلگرام: yousefi6666@
آی دی تلگرام : ahmadyousefi@
آخرین نگارش ابتدایی 14.9--- (1400/06/23)
آخرین نگارش راهنمایی 12---(1400/06/28)
آخرین نگارش دانا 28.1 --- (1400/06/02)

پیوندها
آخرین نظرات

چگونه رمز فیش حقوقی را ساده تر کنیم؟

دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۳۱ ق.ظ

رمز فیش حقوقی معلمان و کادر مدرسه و دانش آموزان باید توسط مدیریت آموزشگاه از سامانه همگام تهیه شود

شما معلم عزیز ، بعد از گرفتن رمز فیش حقوقی خود از مدیر مدرسه (ترجیحا اون آموزشگاهی که ساعت موظف بیشتری اونجا دارین) این اقدامات رو انجام بدین تا رمز فیش حقوقی خود را ساده تر کنید .

قدم اول :

وارد سامانه همگام شوید (دنبال آدرسش هستین؟ آدرس سامانه همگام : www.hamgam.medu.ir ) و با وارد کردن کد ملی و رمزی که همین الان از مدیر مدرسه گرفتین ، وارد سامانه شوید .

قدم دوم :

از نوار بالایی سایت بر روی نام خود کلیک کنید و بر روی گزینه ” تغییر کلمه عبور ” کلیک کنید . در پنجره جدید باز شده ، کلمه عبور قدیم (همینی که الان از مدیر گرفتین)  را وارد کنید و در قسمت کلمه عبور جدید رمز جدید را وارد کنید . دقت داشته باشید که کلمه عبور سامانه همگام شما علاوه بر اینکه باید از هشت کاراکتر بیشتر باشد ، باید چهار ویژگی زیر را هم داشته باشد .

۱- در رمز عدد بکار رفته باشد .

۲- در رمز از حروف انگلیسی کوچک استفاده شده باشد .

۳- در رمز شما باید از حروف بزرگ انگلیسی استفاده شده باشد .

۴- در رمز شما باید از نشانه استفاده شده باشد ، منظور از نشانه ، علامت های صفحه کلید است . # @ * ! & % $

قدم سوم:

ساخت رمز جدید توسط ذهن خلاق خودتون . با استفاده از چهار قانون بالا ، یه رمز جدید بسازید که مثلا اگه اسم شما مجید هست و متولد سال ۶۸ این رمز رو بهتون پیشنهاد میکنم : Majid*1368 در این عبارت هم از حروف بزرگ استفاده شده هم حروف کوچیک هم علامت و هم عدد . میتونید با استفاده از خلاقیت خودتون رمزهایی شبیه این رمز تهیه کنید و اونو به عنوان رمز قرار دهید .

قدم چهارم:

بعد از ثبت تغییرات رمز جدید در سامانه همگام ، به سایت فیش حقوقی رفته و با استفاده از کدملی و کدپرسنلی خود و کلمه عبور جدید ، فیش حقوقی خودتون را بگیرید.

  منبع: http://fan-avar.ir/1397/07/30/fish-medu-ir-2/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۳۰
احمد یوسفی

فیش