احمد یوسفی

سیستم دانش آموزی توصیفی،راهنمایی و دانا|حسابداری مدارس|مدارس و مراکز غیر دولتی و مشارکت ها | آموزش نرم افزارهای مفید | همیار مدیران و معاونان اجرایی مدارزس
احمد یوسفی

کانال تلگرام: yousefi6666@
آی دی تلگرام : ahmadyousefi@
آخرین نگارش ابتدایی 14.9--- (1400/06/23)
آخرین نگارش راهنمایی 12---(1400/06/28)
آخرین نگارش دانا 28.1 --- (1400/06/02)

پیوندها
آخرین نظرات

مراحل حذف دانش آموز از کلاس:

امور دفترداری >>> مدیریت کلاس ها >>> انتخاب پایه و کلاس مورد نظر >>> ادامه >>> لیست دانش آموزان >>> حذف دانش آموز مورد نظر

مراحل ثبت نام دانش آموز در کلاس دیگر:

امور دفترداری >>> مدیریت کلاس ها >>> انتخاب پایه و کلاس جدید جهت ثبت نام جدید >>> ادامه >>> لیست دانش آموزان >>> اضافه کردن دانش آموز >>> انتخاب فرد مورد نظر >>> ثبت دانش آموز انتخاب شده


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۸
احمد یوسفی

سناد

کلاس بندی سناد

لطفا با ذکر شهر و مقطع تحصیلی خود نظرات را ارسال نمایید  (۲۱)

۰۴ مهر ۰۲ ، ۰۱:۵۳ دانش آموز

سلام من کمک میخوام لطفا کمکم کنید.من دانش آموز پایه هشتم و میخوام کلاسم رو عوض کنم ولی مدیر با من لج کرده و انجامش نمیده برم اداره کاری از دستشون بر میاد؟خواهش میکنم اگه قانونی چیزی میشناسین کمک کنید ،با تشکر

سلام خسته نباشید

 الان اول سال من توی یه کلاسی هستم که هیچکدومه از همکلاسیای قبلیم

نیستن  زمانی که به مدیر آموزشگاه

 میگم میگه نه ولی هنوز تو سامانه هم ثبت نشده 

من این حق رو دارم کلاسمون  عوض کم

سلام وسط سال میخوام کلاس مو عوض کنم مدیر میگه لیست بسته شده سامانه اجازه نمیده دیکه برم اداره ایا ممکنه جا به جایی وسط سال

سلام ، اگر دانش‌آموزی از کلاسی به کلاس دیگر در وسط سال تحصیلی در یک مدرسه قصد داشته باشد جابه‌جا شود ، مشکلی دارد از لحاظ قانونی ؟؟

۰۲ اسفند ۹۹ ، ۰۹:۴۹ امیرحسین نعمت الهی

می خواستم  بدونم هنوز فرایند جابه جایی بین شعبه کلاس انجام میشه؟ 

 

سلام همکار گرامی

یکی از دانش آموزانم پارسال ترک تحصیل کرده بود ومن هیچ نمره ای براش لحاظ نکردم

ولی امسال در سناد به صورت اتوماتیک به پایه دوم ابتدایی اومده چطور اونو در سناد به پایه اول ابتدایی برگرونم     

                                     با تشکر

پاسخ:
فناوری اداره
۰۱ آذر ۹۹ ، ۱۱:۱۱ داریوش قلیزاده

باسلام وعرض ادب.بنده پسر6 ساله امو الامن دو ماهه کهتو یه مهدکودک خصوصی ثبت نام کردم ولی هنوز شهریه اشو پرداخت نکرده ام. خاستم بدونم میشه مربی مهدخصوصی نامشو از سامانه سنا حذف کنه تا بیارمش به مدرسه با طرح رایگان ثبت نام؟

 

سلام مدرسمو انتقالی  دادم ک‌کلا ترک تحصیل کردم چیکار کنم‌تمام گروه هام تو شاد از بین بره 

۲۱ مهر ۹۹ ، ۲۱:۳۸ امیردقیقی

سلام

میخواستم بدونم دراین وقت سال امکان تغییر کلاس هست 

معلم ما خیلی استرس میده قشنگ درس نمیده باید چیکار کنیم؟

سلام من تو یه مدرسه ثبت نام کردم ولی بعد از چند روز از اون شهر رفتزم والان تو یه مدرسه دیگه ثبت نام کردم ولی هر کاری میکنم وو برنامه شاد نمیاد تو کلاس جدیدم یا حتی مدرسه جدیدن

سلام من از کلاسی به کلاس دیگر جا به جا شدم چگونه میتوانم در شاد به کلاس جدیدم بپوندم

۰۸ مهر ۹۹ ، ۰۱:۰۳ میلاد ایزدپناه

با سلام

دخترم پایه دوم دبستان 

۷/۵ پرونده دخترم رو ب مدرسه دیگه ای انتقال دادم

دیروز از مدرسه قبلی حذف شد

ولی تا ب امروز هنوز تو برنامه شاد وارد مدرسه جدید نشده

حذف دانش آموز انجام دادم دوباره ورود میکنم بر میگرده ب معلم و مدرسه قبلی

میخاستم راهنمایی بفرمائید 

ممنون

پاسخ:
سلام شاد فعلا مشکل داره ولی اطلاعات صحیح و شماره موبایل را در مدرسه جدید وارد سناد کنید و منتظر بمانید
۰۳ مهر ۹۹ ، ۰۳:۰۹ شمس الله محمدی

ببخشید من دخترم ناخواسته ازکلاس خود خارج شده چگونه میتوان به کلاس برگردد

پاسخ:
شماره موبایل را در سناد حذف کنید و دوباره همان را ثبت کنید

سلام میخواستم بدونم الان مدرسه کلاس منو عضو میکنه

من کلاس پنجم هستم

پاسخ:
؟

میتونم جابه شم از کلاسی به کلاس دیگه؟

پاسخ:
با مدیر مدرسه هست

سلام من در مدرسه دبیرستان دوره دوم پایه دهم ثبت نام اینترنتی کردم الان میخوام بهیه مدرسه دیگه برم امکان داره 

سلام من کلاس دهم هستم تو ماه اذر می خوام برم یه مدرسه دیگه امکانش هست؟

پاسخ:
بله

ببخشید من میخوام کلاسم رو عوض کنم حتی دانش اموژی هم پیدا کردم که با او جابه جا کنم ولی نمیزارن الان چه کنم؟

 

پاسخ:
تا وقتی دفتر آمار چاپ نشده باشد امکان پذیر هست و کار سختی نیست.

با سلام بنده امروز برای جابجا کردن دخترم از یک کلاس به کلاسی دیگه رفتم مدرسه که گفتن چون توی سامانه ثبت شدن دیگه نمیشه جابجاشون کرد ایا درسته؟؟

پاسخ:
اگر دانش اموز دیگری را بتوانید پیدا کنید که متقاضی جابجایی با دختر شما باشد امکان پذیر هست.
عالی بود
پاسخ:
تشکر
۲۸ مهر ۹۷ ، ۱۱:۰۶ علی زیرایی
موفق باشید
پاسخ:
ممنون