احمد یوسفی

سیستم دانش آموزی توصیفی،راهنمایی و دانا|حسابداری مدارس|مدارس و مراکز غیر دولتی و مشارکت ها | آموزش نرم افزارهای مفید | همیار مدیران و معاونان اجرایی مدارزس
احمد یوسفی

کانال تلگرام: yousefi6666@
آی دی تلگرام : ahmadyousefi@
آخرین نگارش ابتدایی 14.9--- (1400/06/23)
آخرین نگارش راهنمایی 12---(1400/06/28)
آخرین نگارش دانا 28.1 --- (1400/06/02)

پیوندها
آخرین نظرات

راهنمای طراحی آزمون آنلاین در سامانه همگام

سه شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۷، ۰۹:۳۴ ق.ظ

راهنمای طراحی آزمون آنلاین در سامانه همگام توسط معلم



منبع: kilikmadrase.ir

لطفا با ذکر شهر و مقطع تحصیلی خود نظرات را ارسال نمایید  (۲۲)

بسیار مفید بود . سپاسگزارم . امیدوارم همان طور که شما دیگران را راهنمایی نمودید ، خداوند راهنمای شما باشد . 

پاسخ:
ممنون

سلام وقت تون بخیر و ممنون از سایت خودتون.

من میخوام برای دانش آموزانی که نتوانستند در سایت آزمون دهند، فایل ورد یا پی دی اف و یا عکس براشون ارسال کنم.

چطور می تونم؟؟؟

ممنون

۰۴ دی ۹۹ ، ۱۸:۳۷ سیدمحمد بدیعی نامقی

حدود 69 سوال را در بانک سوال ثبت کرده ام. حال سوال بعدی را که می خواهم ثبت کنم پیغام می دهد (پاسخ قابل قبولی از سرویس دهنده دریافت نشد). مشکل از کجاست.

۲۷ آذر ۹۹ ، ۰۹:۱۷ یاس احمدی

سلام من می خوام برای خودم وهمکارم که در یک مدرسه هستیم در سایت همگام آزمون طرح کنم چگونه می توانم آیا لینک می دهد در سایت همگام  ممنونم

سلام منم نمیتونم عکس سوالات رو بار گزاری کنم، آدرسurl رو نمیشناسه چیکار باید بکنم؟ 

آزمون آنلاین گرفتم دانش آموزان با نام عمو زنجیر باف ثبت کرده چطوری شما  ره موبایل اون پیدا کنم

من در همگام آزمون ساختم و بسیار عالی بود. گوگل فرم اصلا به دردی نمی خوره... و در مقابل امکانات همگام واقعا کم میاره

همگام ریزترین مسایل رو در آزمون در نظر گرفته

همگام واقعا عالی است.

پاسخ:
خواهش

صدجا برد و اوردمون تا یه ازمون بسازه.

حالا کجا باید یکبار قبل از شروع تستش کنیم ببینیم کار میکنه یا غلطی چیزی نداره؟؟؟🤒🤢🤢🤢🤢

باازمون گوگل مقایسش که میکنم به حقانیت بلادکفر ایمان میارم😘😘

پاسخ:
من بیگناهم خخخخخخخخخخخخخخخ

سلام ممنون از راهنماییتون. من وقتی عکس میخوام اپلود کنم تو سوال اصلا قبول نمی کنه خطا میده که با مدیر سایت تماس بگیرید. حتی با کنترل وی هم نمیتونم عکس ها رو کپی پیست کنم. خطای: در تعیین‌مسیر ذخیره سازی فایل خطا رح داده است بامدیر سایت تماس بگیرید را میاره چیکار کنم

با سلام، برای طراحی آزمون آیا درکنار سوال و گزینه ها باید شماره سوال و گزینه ذکر شود؟

خیلی وقت گیر و اعصاب خورد کن هست  بدترین نوع آزمون آنلازن هست

چرت ترین برنامه ازمون انلاینه

اموزش و پرورش چرا یه سایت راحت و بروز ایجاد نمی کنه ؟

همگام بدرد بخور نیست

چگونه نتیجه آزمون آنلاین دانش آموزانم در همگام را ببینم

سلام وقتی سوالات راطرح می کنم دانش آموز امکان تیک زدن به پاسخ ها راندارد

سلام منم مشکلم اینه که وقتی دانش آموزا وارد صفحه سوالات میشن ، امکان انتخاب زینه ها را ندارن...مشکل از سایته فکر کنم ؟

سلام با مشکل جواب ندادن گزیته ها چه کنیم؟ چه وضع ساختن آخه

۲۰ فروردين ۹۹ ، ۱۹:۱۳ معصومه صالحی تهران

سلام وقت به خیر  بخش زمان بندی جای کلاس خالی هست و می نویسد موردی یافت نشد باید چکار کنیم.

سلام ببخشید من امتحان رو طرح کردم توی بخش زمانبندی وقتی میخوام کلاس رو انتخاب کنم فقط یک کلاس رو میاره مثلا امتحان علوم هفتم میره توی علوم نهم چجوری مشکل رو حل کنم

۲۰ فروردين ۹۹ ، ۰۸:۵۸ میترا از کاشان

سلام.  در آزمون انلاین گزینه ها برای دانش آموز غیرفعال است. خودم چند بار با نام دانش آموز چک وارد شدم  و چک کردم همین مشکل را دارند؟

یک مشکل در همگام به وجود آمده. دانش آموز وارد آزمون می شود و سوالات راهم می بیند اما نمی تواند گزینه ای را انتخاب کند. علت چیست؟ 09179504648

 

یک مشکل در همگام به وجود آمده. دانش آموز وارد آزمون می شود و سوالات راهم می بیند اما نمی تواند گزینه ای را انتخاب کند. علت چیست؟

پاسخ:
؟

چطور سوال ها رو در قسمت طراحی آزمون یه آزمون اضافه کنیم؟؟؟

پاسخ:
؟