احمد یوسفی

سیستم دانش آموزی توصیفی،راهنمایی و دانا|حسابداری مدارس|مدارس و مراکز غیر دولتی و مشارکت ها | آموزش نرم افزارهای مفید | همیار مدیران و معاونان اجرایی مدارزس
احمد یوسفی

کانال تلگرام: yousefi6666@
آی دی تلگرام : ahmadyousefi@
آخرین نگارش ابتدایی 14.9--- (1400/06/23)
آخرین نگارش راهنمایی 12---(1400/06/28)
آخرین نگارش دانا 28.1 --- (1400/06/02)

پیوندها
آخرین نظرات

به نام خدا

سایت مشارکت هامتقاضیان تاسیس و راه اندازی مدارس و مراکز غیردولتی

*      ثبت نام متقاضیان تاسیس و راه اندازی مدارس و مراکز غیردولتی در سایت مشارکت ها

*      مشاهده ی روند پرونده ، ویرایش اطلاعات متقاضی و انصراف از درخواست در سایت مشارکت ها

 

*     ثبت نام متقاضیان تاسیس و راه اندازی مدارس و مراکز غیردولتی در سایت مشارکت ها

1-     متقاضی تاسیس و راه اندازی وارد سایت www.mosharekatha.irشده

2-     از منوی افقی گزینه استان ها را کلیک کرده و در صفحه جدید استان همدان را انتخاب نمایید.

3-     در سایت مشارکت های استان همدان از منوی افقی گزینه میز خدمات الکترونیکی  و سپس گزینه درخواست مجوز تاسیس مدرسه(پیش دبستانی،ابتدایی،متوسطه اول و دوم) یا درخواست مجوز تاسیس آموزشگاه (علمی آزاد و زبان) را انتخاب نمایید.

4-     همچنین می توانید  از منوی  میز خدمات الکترونیکی  و سپس گزینه مشاهده نیازها تعداد مدارس و مراکز مورد نیاز منطقه خود را مشاهده نمایید.

 

 

 

 

 

 

گام اول: قوانین ومقررات جهت آگاهی واعلام مطالعه آن توسط متقاضیان:

اخذ مجوز تأسیس:

به استناد بند پ ماده 5 قانون تأسیس مدارس غیردولتی مصوب 14/09/1395 مجلس شورای اسلامی به متقاضیان تأسیس مدرسه یا مرکز غیردولتی واجد شرایط، برابر ماده 8 قانون مزبور، مجوز تأسیس ارائه می گردد و منظور از مجوز تأسیس، آن است که شخص، دارای شرایط تأسیس مدرسه/مرکزغیردولتی می باشد.

مجوز تأسیس از زمان صدورحداکثر به مدت دو سال اعتبار دارد و شخص متقاضی دارای مجوز تأسیس می بایست در طی مدت مذکور  نسبت به تمهید مقدمات لازم  برای راه اندازی مدرسه یا مرکز اقدام  و مجوز راه اندازی دریافت نماید، در غیر این صورت مجوز تأسیس صادره از درجه ی اعتبار ساقط خواهد شد.

شرایط متقاضیان:

بر اساس ماده 8 قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی متقاضیان تأسیس مدارس و مراکز آموزشی وپرورشی غیردولتی باید واجد شرایط زیر باشند:

1.       تابعیت جمهوری اسلامی ایران

2.       اعتقاد و التزام عملی به مبانی و احکام اسلام ، ایمان و برخورداری از حسن شهرت

3.       التزام عملی به قانون اساسی و ولایت فقیه

4.       نداشتن وابستگی به رژیم گذشته یا گروهک های منحرف و غیر قانونی

5.       نداشتن پیشینه کیفری مؤثر

6.       تأهل برای مردان

تبصره 1 : درصورتی که مؤسس یا مؤسسان، شخص یا اشخاص حقوقی باشند فرد یا افرادی که به عنوان نماینده ایشان معرفی می شوند باید دارای شرایط مندرج در این ماده باشند.

به استناد تبصره 1 ماده 9 قانون تأسیس و اداره ی مدارس و مراکز غیر دولتی هر متقاضی تأسیس مدرسه یا مرکز می بایست مبلغ دو میلیون ریال(دویست هزار تومان)  به حساب تمرکز وجوه درآمدهای اختصاصی سازمان مدارس غیر دولتی به شماره حساب  IR820100004001030102007745  واریز نماید. بدیهی است واریز وجه مذکور به منزله ی صدور مجوز تأسیس نبوده و  قابل استرداد نیز نمی باشد.

در صورتی که در هر مرحله، مشخص گردد متقاضی تأسیس فاقد شرایط فوق بوده و یا مدارک غیر واقع ارئه نموده است از روند اجرایی پرونده جلوگیری به عمل خواهد آمد.

مؤسس به هیچ وجه حق واگذاری مجوزهای صادره (مجوز تأسیس، راه اندازی و ...) به غیر را ندارد .

دریافت مجوز تأسیس به منزله ی مجوز راه اندازی و فعالیت واحد آموزشی نبوده و حقی برای متقاضی ایجاد نمی نماید.

گام دوم: تکمیل مشخصات فردی ( کد ملی،نام،نام خانوادگی،تلفن همراه و استان محل تولد)

 

 گام سوم: افزودن مدارک تحصیلی (حداقل لیسانس) و تصاویر مدارک اسکن شده (عکس پرسنلی * تصویر کارت ملی * تصویر آخرین مدرک تحصیلی * تصویر صفحه اول شناسنامه * تصویر صفحه دوم شناسنامه * فیش واریزی 200,000 هزار تومانی * تصویر کارت پایان خدمت یا حکم کارگزینی)

توجه:

کلیه تصاویر ارسالی باید در ابعاد 300*400 و به صورت خوانا باشد در صورتی که جزئیات تصویر پس از بارگذاری خوانا نباشد دارای اعتبار نیست

توجه: فرمتهای مناسب .jpg, .jpeg, .png بوده و حداکثر حجم تصویر ارسالی500 کیلو بایت میباشد و نام تصاویر به صورت لاتین نوشته شده باشد

 

 

گام چهارم:  ثبت سوابق شغلی

 

 

گام پنجم:  انتخاب منطقه و دوره تحصیلی مورد نظر(به خاطر داشتن کد درخواست(کد رهگیری) برای مراجعه بعدی الزامی میباشد )

 

 

*    مشاهده ی روند پرونده ، ویرایش اطلاعات متقاضی و انصراف از درخواست در سایت مشارکت ها :

1-     وارد سایت www.mosharekatha.irشده

2-     از قسمت منو ورود به سامانه وارد شوید (نام کاربری و رمز عبور شما برابر کد ملی میباشد.)

3-     از منوی مجوزها و انتخاب گزینه مجوز تاسیس مدرسه-آموزشگاه  می توانید روند طی شده پرونده را مشاهده نمایید و اطلاعات خود را ویرایش کنید ویا در صورت پشیمانی و  عدم نیاز به مجوز تاسیس و راه اندازی از درخواست خود انصراف دهید.

 

4-     در منوهای  دیگر سایت مشارکت ها با توجه به نیاز های خود می توانید  اقدام نمایید.

1-     راه اندازی مدرسه -آموزشگاه

2-     مجوز تاسیس مدرسه-آموزشگاه

3-     توسعه

4-     توقف

5-     جابجایی

6-     تغییر نماینده حقوقی

7-     ثبت مجوز راه اندازی مدرسه

8-     ثبت مجوز راه اندازی آموزشگاه

 

 

 

 

 

 

اداره کل آموزش و پرورش استان همدان

تهیه کننده: احمـد یوســفی

بهمن 1397

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۱

لطفا با ذکر شهر و مقطع تحصیلی خود نظرات را ارسال نمایید  (۱۴۴)

سلام موسس ها برای ثبتنام مربی پیش دبستانی از سایت مشارکت ها اقدام میکنند؟ لطف میکنید راهنمایی کنید

۲۹ خرداد ۰۲ ، ۰۹:۰۶ نرگس نصیری

سلام وقت بخیر ما تو مرحله راه اندازی مجوز ، تاییده نوسازی ما عدم تایید شد ب دلیل اشتباه بارگذاری شدن  اداره گفتن انصراف رو بزنید دوباره درخواست بدید ولی سایت همش میزنم سرور خطا و ... همش خطا میزنم و میگه نسبت ب پرونده قبلی خودتون اقدام کنید الان واقعا نمیدونیم باید چی کار کنیم ؟

It is really a great and helpful piece of info.
I'm happy that you just shared this helpful info with
us. Please stay us informed like this. Thank you for
sharing.

سلام وقتتون بخیر من واردسایت شدم آموزش ضمن خدمت را انتخاب کنم درخواست ثبت نام داشت ومن انجام دادم واردسامانه میشوم من رو متقاضی موسسه ثبت کرده نه میتونم ضمن خدمت رو پیدا کنم نه اسمم رو ازاین قسمت حذف کنم.لطفا راهنماییم کنید

با سلام،

سایت واسه م باز نمیشه که درخواست بدم، یعنی تو مرحله اولیه ش مونده م، چند روزه دارم تلاش میکنم 

۰۶ مهر ۰۱ ، ۱۷:۰۵ سمیرا گرورانی

سلام من بازنشسته فرهنگی هستم واسه موسس کار میکنم مبلغ کمی بهم پول می‌دهند لیسانس هستم می توانم خودم شرکت کنم شرط سنی ندارد 

سلام موسس مدرسه غیرانتفاعی مقطع ابتدایی هستم.  می خواستم در خواست توسعه بدم امازمانی که وارد پورتال شخصی خود می شوم قسمت توسعه رو مشاهده نمیکنم .

 

 

 

لطفا راهنمایی کنید.

سلام . راهنمایی بفرمایید مدارک رو از کدام قسمت بارگداری کنم ؟ چیزی نشون نمیده

سلام.تو راهنمای سایت ننوشته که باید  سی سال تمام باشه.

ولی گویا قبلا این قانون بوده،ایا الان این قانون هست یا نه؟

من میخواستم برای درخواست مجوز تاسیس مدرسه غیر انتفاعی (پیش دبستان و دبستان) اقدام کنم اما در یه مرحله کمی گیج شدم.اون قسمت که باید در سایت tsa.medu.ir واریز کنیم مبلغ 200 تومن رو ، برای دو فیلد بالا کدام را باید انتخاب کنم که شناسه ی درست و مرتبط به من بده. 

پاسخ:
سلام از اداره مشارکت ها بپرسید
۰۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۶:۲۳ زهرا طاهری نوش ابادی

سلام ببخشید برای واریز وجه برای درخواست مجوز مدارس غیر دولتی از کجا شناسه پرداخت باید بگیرم 

سلام ببخشید اگر چند روز مانده که 30 سال کامل بشویم ثبت نام برای مجوز تاسیس اموزشگاه زبان نمیشود انجام داد

سلام خسته نباشید

اینجانب یک ایده عملی شونده برای ساخت آموزشگاه مبتنی بر هوش مصنوعی و تکنولوژی vr دارم و میتوانم عملی کنم ولی بودجه لازم و قدرت لازم برای عملی کردن این پروژه سودآور را ندارم اگر شما بتونید من را همایت مالی کنید من میتونم نقش مهمی در اجرای این پروژه داشته باشم شما متقاضیان ایمیل من را از سایت بگیرید.

سلام من می خواهم از سامانه مشارکت‌ها  موافقت اصولی آموزشگاه ام را کپی کنم لطفاً بفرمایید چگونه این کارا انجام بدهم متشکر

۲۲ بهمن ۹۹ ، ۱۳:۲۴ امیر روستایی

سلام من مدرک کارشناسی علوم تربیتی دارم و یه فضای بزرگ در سرای محله دارم میخواهم مجوز پیش دبستانی بگیرم و راه اندازی کنم آیا با فصا ممکن است ایراد بگیرن 

سلام خسته نباشید من مجوز برای پیش دبستان گرفتم حالا این دو روزه که جوابش آمده لیسانس علوم تربیتی گرایش پیش دبستان دارم مدرک مربی قرآنی و گواهی جزء سی قرآن هم دارم ولی مشکل من حالا چهار واحد از کتابهایم مونده که مدیوم حاضر بشه تقریبا یک ماه دیگه طول می کشه من حالا سر در گم هستم خواهشن راهنمایی فرمائید چکار کنم وچگونه ثبت نام کنم خواهشا زودتر جواب دهید ممنون

سلام رمز عبورم را فراموش کرده ام خواهش  می کنم راهنماایی بفرمایید

پاسخ:
سلام به اداره مشارکت ها مراجعه کنید

سلام.من امروز در سایت مشارکتها ثبت نام کرده ام. ولی نمی تونم به سامانه وارد بشم و مدام خطای رمز عبور یا نام کاربری نامعتبر را می یاورد.چطور می تونم دوباره رمز جدید بگیرم؟ یا کلا ثبت نامم رو حذف کنم از اول ثبت کنم.لطفا جواب بدید

پاسخ:
سلام به اداره مشارکت ها مراجعه کنید

سلام

من موافقت اصولی مهد کودک از بهزیستی دارم( فقط موافقت اصولی)وحالا تصمیم دارم مهد  را راه اندازی کنم با توجه به اینکه همه زیر نظر آموزس وپرورش شده از کجا وچگونه باید شروع کنم؟

برای مجوز گرفتن مدرسه غیرانتفاعی حتما باید سابقه اموزشی یا سابقه کاری داشت؟

۲۹ آذر ۹۹ ، ۱۴:۵۷ معصومه عباسیانی

سلام من در پروفایل نام خانوادگی اشتباه شده گلستانی ثبت شده در حالیکه عباسیانی باید باشه برای اصلاحش چکارکنم

سلام من الان دو ماهه برای مجوز آموزشگاه زبان اقدام کردم ولی انگار سایت خراب هرچه تلاش کردم در گام دوم نتونستم اطلاعات فردی خودم و ثبت کنم بعد از دو هفته تلاش مداوم سایت کلا تغییر کرد به صورت استعلام کد ملی در امد الان من باز خر چه تلاش میکنم باز هیچ عکس العملی سایت نشون نمیده بعد دو سه هفته تلاش جدیدا برای من پیام میاد که شما ثبت نام شدید لطفا با نام کاربری و رمز عبور وارد پنل خود شوید در صورتی که من نام کاربری خودم و نمیدونم میشه راهنماییم کنید الان باید چه کار کنم ؟ 

 مورد دیگه اینکه من این پول و به صورت اینترنتی پرداخت کردم الان کدپیگیری هم دارم به مشکل بر می خورم ؟ ممنون میشم سریعتر جواب بدین . 

۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۵:۵۶ زهرا کشاورزی

ببخشید من از صفحه دوره ضمن خدمت ثبت نام کردم، ورود به سایت که میزنم صفحه باز میشه ولی هیچ گزینه مجوز یا اطلاعات فردی و تنظیمات وجود ندارد. چطور امکان حذف یا ویرایش مشخصات در سامانه هست؟

سلام وقت بخیر . من کلا سامانه مشارکتهام بهم ریخته و الان دو ماهه منطقه نتونسته درست کنه میشه خصوصی باهاتون صحبت کنم شاید بتونید کمک کنید

پاسخ:
مشکلتون چیه

سلام

من دو تا فوق لیسانس دارم

مدیریت بازرگانی و روانشناسی بالینی

مجوز موسسه هوش و خلاقیت میخواهم 

باید چکار کنم ؟

پاسخ:
از اداره پیگیری کنید و مدرک لیسانس باشه کافیه رشته مهم نیست و اقایان پایان خدمت و متاهل 

میشه لطف کنید نحوه ثبت نام دانش آموزان متوسطه دوم در مشارکت ها رو هم بزارید.

و نحوه ثبت قراداد دانش آموزان که نقدی یا غیر نقدی پرداخت کرده اند.

با تشکر

۱۵ مهر ۹۹ ، ۱۵:۲۸ طیبه موسوی

سلام من وقتی وارد سامانه میشم اسم وکد ملی وارد میکنم میگه نام کاربری ورمز عبور اشتباهه چی باید بزنم

سلام و وقتبخیر

من در استان مازندران قصد ثبت دریافت مجوز تاسیس دارم

در بخش ثبت نام وقتی وارد گام دوم شده و اطلاعات را وارد می کنم، درست در زمانی که باید وارد مرحله بعدی بشوم پیامی ارائه می شود مبنی بر اینکه باید وارد پنل شوید!

وقتی تایید را می زنم وارد یک صفحه سفید می شود (بدون هیچ اطلاعاتی) و دیگر قادر به ادامه مسیر نیستم!

لطفا راهنمایی بفرمایید.

با سپاس

سلام

شرمنده من ب سایت مشارکتها وارد میشم برای دریافت مجوز باید کدوم گزینه رو بزنم

پاسخ:
استان ها و میز خدمات الکترونیکی

سلام . وقت شما بخیر من مجوز آموزش از راه دور دارم و می‌خواهم آن را به حقوقی تبدیل کنم لطفا راهنمایی بفرمایید 

پاسخ:
سلام به اداره کل آموزش پرورش استان خود و قسمت اداره مشارکت ها بروید

سلام .ببخشید ثبت نام متقاضی تاسیس سایر نهادها قبلا انجام دادم،درگیری دارم و خودم راحت ورود میکنم من درخواست مجوزپیش دبستانی  داشتم .الان استان استعلام حراست من تاییدشده اومده اما میرن توی سامانه میگن اسم من توی سامانه اصلا نیست یا ثبت نام ندارم درصورتی که من خودم راحت به سامانه ورود میکنم مشکل ازکجاست؟؟؟لطفا راهنمایی کنید؟؟؟؟

پاسخ:
سلام به اداره کل آموزش پرورش استان خود و قسمت اداره مشارکت ها بروید

سلام وقتتون بخیر

من برای مجوز تاسیس اموزشگاه فرم پر کردم ولی مرحله پنجم موقع کدرهگیری صفحه بسته شد و کد نگرفتم باید چیکار کنم؟

پاسخ:
دوباره ورود به سیستم را بزن و با کد ملی وارد شو

سلام خسته نباشید. من برای مجوز اموزشگاه ثبت نام کردم بعد در حینی که داشتم مدارکمو اپلود میکردم اینترنتم قطع شد و کلا از سایت خارج شد.. وقتی دوباره اقدام به ثبت نام کردم  سایت نوشت که شما یکبار ثبت نام شدید و از طریق سامانه وارد شید و رمز عبور هم نوشت که کد ملیم هست.. بعد من هرچقدر تلاش کردم ک وارد شم کلا سایت مینوشت که نام کاربری یا رمز عبور اشتباه میباشد.. من نه میتونم دوباره درخواست بدم و نه میتونم وارد سامانه کاربری شم.. میشه لطفا یه راهنمایی کنید؟؟ چون من هزینه رو پرداخت کردم و تمام کارهای اداری رو انجام دادموو فقط مونده بود ثبت نام ک این هم اینطوی شد

پاسخ:
سلام 
برو اداره کل مشارکتها برات درست میکنن

سلام

من لیسانس و کارمند رسمی مرکز بهداشت هستم ، آیا می توانم مجوز دبیرستان غیر انتفاعی دوره دوم را درخواست بدهم.

با تشکر

پاسخ:
سلام بله
اقایان متاهل باید باشن

سلام من مجوز آموزشگاه دارم بخاطر کرونا شاگردی ندارم اگه تعطیلش کنم بعد از کرونا میتونم دوباره فعالش کنم؟

پاسخ:
سلام از اداره کل درخواست توقف بگیرید

سلام سه هفته هزینه مجوز تاسیس غیرانتفاعی گرفتم هنوزسایت واسه ثبت نام بسته   پس کی بازمیشه ک ثبتنام انجام بدیم    

پاسخ:
سلام هر استانی زمانش فرق داره از اداره کل بپرسین

سلام سایت مشارکتها  پس کی میخواد باز بشه و مشکل بروزرسانیش  رفع بشه واقعا که یه سایت ۲۰ روز مردم معطل هستند

پاسخ:
سلام هر استانی زمانش فرق داره از اداره کل بپرسین

سلام 

این مدارس آموزش ازراه دور راببندید آبرویی برای آموزش وپرورش ومعلم نگذاشته اند باپول مدرک می دهند مخصوصا درمازندران

۰۳ تیر ۹۹ ، ۱۲:۳۱ طاهره جودکی

سلام مجوز آموزشگاه علمی تفریحی رو از شما باید بگیریم آموزشهای آزاد همراه با بازی

باسلام،ببخشید درانتخاب مجوز برای پیش دبستانی فقط یک گزینه برای انتخاب هست آن هم گزینه مستقل پسرانه هست درمحیطهای کوچک مثل روستاها اکثرا کلاسها باتوجه به تعداد نوآموزان مختلط هست اما درگزینه ها انتخاب گزینه مختلط وجود ندارد لطفا راهنمایی بفرمایید

باتشکر

پاسخ:
سلام طبق قانون مجوز مختلط اشکال دارد.
۱۹ خرداد ۹۹ ، ۱۷:۵۳ صونا جمشیدی گرگری

باسلام من به سایت جهت دریافت شناسه مراجعه کردم ولی کد 24رقمی به جای کد 30رقمب دریافت کردم لطفاً راهنمایی کنید

پاسخ:
؟

سلام 

میشه با مدرک لیسانس تو دو تا استان مجوز دبستان گرفت؟؟؟

سلام

من ۲ سال پیش شیراز مجوز پیش دبستانی ودبستان را گرفتم در حال حاضر میخوام تهران فعالیت کنم اما میگن مجوز رو نمیشه انتقال داد ب تهران

 می تونم اونجا رو بدم دست مربی ..تهران دوباره برای مجوز اقدام کنم 

ب نظر شما من مجوز تو شیراز رو دارم می تونم تهران هم جدا بگیرم

یا اگر بخوام تهران مجوز بگیرم اون قطع میشه؟؟؟

۱۰ خرداد ۹۹ ، ۱۹:۴۱ فرشته نظری

با سلام وخسته نباشید،من میخواهم برا ی اخذ مجوز پیش دبستانی ثبت نام کنم تو قسمت ثبت درخواست چند گزینه هست باید کدام گزینه رو انتخاب بکنم؟لطف کنی زودتر پاسخ بدین ،ممنونم

با عرض سلام

آیا امکان تاسیس آموزشگاه مجازی کنکور هست ؟ در صورت مثبت بودن جواب مراحل تاسیس چگونه است .

با تشکر

سلام آیا برای اخذ مجوز پیش دبستانی گزینش هم لازم هست اگر لازمه اداره خودش میفرسته یا باید از جایی معرفی بگیریم؟

باسلام من از طریق سایت برای اخذ مجوز پیش دبستانی ثبت نام کردم و تایید هم شده تو مشاهده روند پرونده سه تا گزینه هس اولی تایید شده دومی استعلام حراست و سومی استعلام عدم سو پیشینه هس آیا استعلام حراست و عدم سوپیشینه را ماخودمان باید اقدام کنیم یا اداره خودش اقدام میکنه ؟ممنون

پاسخ:
خودتان 

سلام ببخشید من اینترنتی پول رو پرداخت کردم،متوجه شدم می بایست اول شناسه میگرفتم سپس به بانک مراجعه میکردم ،الان من شناسه رو نمیدونم چیکار کنم ،یعنی ۲۰۰۰۰۰هزارتومن بیخود واریز کردم چاره ای نیست؟؟ لطفا سریع پاسخ بدید ،باتشکر

پاسخ:
؟

سلام من ثبت نام کردم ولی الان چند ماه از عید گذشته مجوز نیمده میگن بخاطر کرونا جلسه تشکیل نشده ،از کجا اطلاع پیدا کنم که برام مجوز میاد ؟

پاسخ:
اداره کل اپ

سلام برای درخواست توسعه مدرسه دور اول ابتدایی به دور دوم باید چکارکنم..من دور اول دارم میخوام دوم هم اضافه بشه..لطفا راهنمایی کنید

پاسخ:
سلام به اداره کل آموزش پرورش استان خود و قسمت اداره مشارکت ها بروید

من برای تاسیس مدرسه شناسه پرداخت گرفتم اینترنتی باید پرداخت بشه یا از طریق بانک و اگه از طریق بانک شناسه پرداخت رو کدام قسمت فی پرداخت می نویسیم ممنون میشم راهنمایی کنین

پاسخ:
از طریق بانک حضوری

سلام  وقت بخیر ببخشید سوالم اینکه آیا کسی که خودش ساکن استان  دیگه ای هست میتونه مجوز پیش دبستان رو از استان دیگه ای بگیره و کسی رو تو اون استان  به عنوان مدیر انتخاب کنه  اشکالی نداره؟

پاسخ:
سلام خیر

سلام من برای مجوز پیش دبستانی شناسه پرداخت گرفتم حالا فرم بانکی که پایین نوشته بابت باید چی بنویسم ؟بابت اخذ مجوز پیش دبستانی درسته؟ممنون میشم زود جواب بدید.

پاسخ:
بابت اخذ مجوز پیش دبستانی

سلام من برای مجوز پیش دبستانی شناسه پرداخت گرفتم حالا فرم بانکی که پایین نوشته بابت باید چی بنویسم ؟بابت اخذ مجوز پیش دبستانی درسته؟ممنون میشم زود جواب بدید.

پاسخ:
بابت اخذ مجوز پیش دبستانی

سلام مهلت ثبت نام پیش دبستانی مگه از برج 2 تا 8 نبود؟ پس چرا الان نمیشه

پاسخ:
نه از اداره کل سوال کنید

سلام مهلت ثبت نام پیش دبستانی مگه از برج 2 تا 8 نبود؟ پس چرا الان نمیشه

ممنون میشم اگه زود جواب بدین.باید شناسه رو از سایت بگیریم بعد بریم بانک پرداخت کنیم یا تو همون سایت الکتریکی پرداخت کنیم؟ 

پاسخ:
نه شناسه بگیرید و برید بانک پرداخت کنید
۰۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۴:۲۲ مژگان عبدالهی جهدی

سلام من برا مجوز آموزشگاه آزاد در ناحیه ۱ تبریز اقدام کردم.... در مرحله پرداخت مبلغ ،،،،، شناسه رو سایت نمیده ، و اشکال در ارسال کد شناسه رو هی اخطار میده .... از tsa.medu.ir اقدام میکنم.... کلا ارسال شناسه رو بستن.... آیا مشکل از مرکز هست؟؟؟ یا کلا نمیخوان کسی شناسه رو بگیره و مول واریز کنه؟

پاسخ:
سلام حضوری به اداره کل مشارکتها بروید

سلام.

 

من امروز برای ثبت نام برای تاسیس مرکز غیردولتی پیش دبستانی و دستانی خواستم اقدام کنم گفتند وقت تمام شده.

الان باید یک سال صبر کنم برای انجام اینکار ؟!

پاسخ:
فقط اداره کل اطلاع داره

برا من تو گام اول همش میگه شماره تلفن رو درست وارد، کنید.اخه این چه خطاییه.شماره موبایلمو که دیگه غلط وارد نمیکنم.

پاسخ:
با صفر یا بی صفر تست کن

سلام بنده برای دریافت شناسه پرداخت جهت تاسیس مدرسه غیر انتفاعی وارد سایت 

 tsa.medu .ir  میشوم ولی در ادامه گزینه ای برای تاسیس مدارس غیر انتفاعی مشاهده نمیکنم ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید چه مسیری را باید بروم و چه گزینه ای را باید انتخاب کنم که شناسه پرداخت بتونم بگیرم؟؟


لطفا راهنمایی کنید.

سلام نوروز مبارک .تاریخ جدید برای ثبت نام مجوز پیش دبستانی تو سال 99کی هست .???

پاسخ:
سلام به اداره کل آموزش پرورش استان خود و قسمت اداره مشارکت ها بروید

سلام ممنون ارجواب دهی تون.باید به اداره امورش وبرورش برم که ببینم تایید شدم یانه.من مجور روبرای بیش دبستانی روستا میخوام.البته مدرکم حسابداریه

پاسخ:
سلام به اداره کل آموزش پرورش استان خود و قسمت اداره مشارکت ها بروید
۲۲ اسفند ۹۸ ، ۱۰:۴۳ عباس مرادی

سلام

مدرسه غیر دولتی ما در حال فعالیت هست ولی موسس قصد رفتن به شهری دیگر را دارد برای ثبت نام موسس جدید باید کدام گزینه رو انتخاب کن

جابجایی

تغییر نماینده حقوقی

 

 

پاسخ:
اگر کلا میخاد  بره جابجایی

سلام وقت بخیر !برای مجوزپیش دبستانی ثبت نام کردم !ازطریق سایت کدرهگیری هم دادکی تاییدمیشه این مجوز

پاسخ:
سلام باید برید اداره کل ادامه اش را پیگیری کنید
۱۰ اسفند ۹۸ ، ۱۷:۴۸ شراره بصیری

سلاملطف میکنید مبلغ شهریه رو به عهده کارشناسی منطق بگذارید باتوجه به اینکه با اجاره  س

شرایط ما اشنا هستند

پاسخ:
سلام؟

سلام من لیسانس ۳۳ ساله از استان آذربایجان شرقی هستم از مهر ماه برا درخواست مجوز چندین بار به سایتی که گفته شده و در زمانهای مشخص شده مراجعه کردم با نهایت تاسف یا سایت در این مواقع در دسترس نیست یا تاریخ اخذ مجوز به تعویق افتاده مشکل رو میخواستم جویا بشم 

پاسخ:
از اداره مشارکتهای اداره کل اپ استانتون بپرسید

سلام، من فرهنگی نیستم میتونم مجوز بگیرم و اینکه تو گام اول وقتی بعدی رو می زدم میگه تلفن همراه صحیح نیست با اینکه درست وارد کردم مشکل چیه؟

پاسخ:
ازکارشناسان  اداره مشارکتهای اداره کل اپ استانتون بپرسید

سلام. من میخوام موسسه زبان بزنم. بیست و هشت سالمه. حداقل سن سی ساله؟ میتونم موسسه بزنم یا باید دوسال صبر کنم؟

پاسخ:
روز ثبت نام 30سال باید باشی
۳۰ بهمن ۹۸ ، ۱۳:۰۳ شیلان میمندی

احتراما درخواست درافت مجوز آموزشگاه زبان انگلیسی دخترانه را در شهرستان مهایاد-آذربایجان غربی را دارم

پاسخ:
به اداره کل اپ  برید لطفا

ینی بخاطر ثبت نام پسر با مجوز دختر میتونن آموزشگاه رو ببندن؟

پاسخ:
اول اخطار میدن و اگر ریز بشن اره 

سلام اموزشگاهی که مجوز دخترانه داره اگر پسر ثبت نام کنه چه اتفاقی میفته؟

پاسخ:
از نظر قانونی مشکل داره

سلام. برای پرداخت هزینه ثبت مجوز آموزشگاه آزاد علمی جهت دریافت شناسه پرداخت در سایتtsa.medu.ir در قسمت بابت، گزینه لازم برای این مورد وجود ندارد لطفا راهنمایی فرمایید. گزینه ۴درصد آموزشگاه های علمی گزینه درست برای پرداخت هزینه دریافت مجوز آموزشگاه هست؟؟

پاسخ:
گزینه ۴درصد آموزشگاه های علمی درسته ولی چون هر استانی متفاوته از اداره کل بپرسین مطمین بشین

سلام من موسس آموزشگاه هستم یک نفر رو به عنوان مدیر انتخاب کردم اما تمامی روزها رو نمیتونه در اموزشگاه حصور داشته باشه من میتونم خودم رو جانشین و معاون مدیر بزارم؟ باید حتما آموز ش و پرورش باید ابلاغ بده ؟

پاسخ:
مدیر حتمت باید از اداره ابلاغ داشته باشه و در پرونده بازدیدکنندگان بررسی میکنن

سلام، من تمام مراحل ثبت نام برای تاسیس آموزشگاه رو رفتم فقط فیش واریزی مونده نمی تونم کد پرداخت بگیرم می نویسه مشکل در روندایجاد کد پرداخت، آیا این مشکل سراسری هست و کی برطرف میشه. کامل توضیح ندادند که تو قسمت پرداخت ستاد رو بزنیم یا استان بعد از اون باید چه گزینه ای رو انتخاب کنیم.

پاسخ:
سایت مشکلی نداره شما ثبت نام کنید بجای عکس فیش شناسنامه بذارید وبعدا ویرایش می کنید

سلام طرح تعویض مجوزهای آموزشگاهها چی هست؟ میشه توضیح بدین لطفا

پاسخ:
نمیدانم نشنیدم کدام استان؟

سلام از همدان مزاحم میشم

قرار بوده این هفته سایت باز باشه برا درخواست مجوز تاسیس اموزشگاه

بعد یک هفته همچنان اخطار میده و نمیشه ثبت نام کرد 

خواهش می کنم رسیدگی بفرمایین

 

پاسخ:
سلام من هیچ کاره ام و فقط  یک معلم هستم

 باسلام.دو روز پیش ثبت درخواست متوسطه دوره اول دادم و مدارک رو هنوز تحویل اداره ندادم.حالا میخوام مقطع رو از دوره اول به دوم تغییر بدم که سایت قابلیت ویرایش مقطع رو نداره.چکار باید کرد.

ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

پاسخ:
تنها راه انصراف و ثبت نام از اول هست که باید سایت باز باشه تا ثبت کنی

سلام الان ٢٩سال سابقه دبیری دارم و چند سال پیش از منطقه پنج تهران مجوز غیر انتفاعی گرفتم ولی اقدام به تاسیس نکردم میتونم بعد از سی سال کارمدرسه تاسیس  کنم و با همون مجوز اقدام کنم 

پاسخ:
اگر 2سال نگذشته باشه ازه

با سلام از همدان مزاحم میشم

بعد حدود شش هفت ماه سایت باز شده برا تاسیس اموزشگاه زبان اما نمیشه اطلاعات فردی رو وارد کرد و اخطار میده "ثبت درخواست مجوز تاسیس در این زمان معتبر نمی باشد„

سه شنبه باز شد با این مشکل، چهارشنبه وفات و تعطیل رسمی بود نمیشه مراجعه کرد اداره 

راهکار چیه؟

پاسخ:
سلام حضوری برو اداره کل

با سلام سایت از دیشب باز شده اطلاعات فردی رو وارد می کنم اما گزینه تایید می زنم اخطار میده و ثبت نمیشه اطلاعاتم

می ترسم سایت بسته بشه 

و اینکه چند روز باز می مونه ؟

 

 

 

پاسخ:
سلام حضوری برو اداره کل
من خبر ندارم تا کی بازه

با سلام سایت از دیشب باز شده اطلاعات فردی رو وارد می کنم اما گزینه تایید می زنم اخطار میده و ثبت نمیشه اطلاعاتم

می ترسم سایت بسته بشه 

و اینکه چند روز باز می مونه ؟

 

 

 

سلام زمان ثبت نام واسه مجوز آموزشگاه در ساری تموم شده.آیا تا عید احتمالش هست دوباره سایت باز بشه؟

پاسخ:
سلام از اداره مشارکت های اداره کلتون بپرسین هر استانی زمانش فرق داره

سلام .میخوام مجوز آموزشگاه بگیرم مهلت ثبت نام برای استان کردستان تموم شده آیا امکان تمدید ثبت نام برای مجوز تا آخر سال ۹۸ وجود داره؟؟؟

پاسخ:
اره ولی باید از ادارتون تاریخشا بپرسی

نوبت بعدی واسه ثابت نام مجوز ابتدایی لرستان کی هست؟

پاسخ:
فقط اداره خودتون میدونه

سلام من مجوز تاسیس دوره ابتدایی رو گرفتم ولی راه اندازی  نکردم و میخوام برای دوره متوسطه اول  مجوز بگیرم پول هم واریز کردم اما وارد سایت میشم نمیتونم ثبت نام کنم باید چکار کنم؟ و اینکه آیا میشه الان انصراف داد و دوباره ثبت نام کرد من رو لطفا راهنمایی کنید

سامانه چه مزایایی برای کارکنان مدارس غیردولتی داره

 

پاسخ:
برای ثبت اطلاعات کارکنان و کارت شناسایی و شهریه و...

سلام ببخشیدچراسایت بازنیست درصورت بازشدن تاچه تاریخی بازاست؟سپاسگذارم

مدرک من فوق دیپلم است . ام به خاطر رزمنده بودن امتیاز یک مقطع تحصیلی با لاتر رادارم  آیا می توانم ثبت نام کنم

 

پاسخ:
از اداره کل منطقتون بپرسین ببرن شورا کنن

 سلام بنده برای دریافت شناسه پرداخت جهت تاسیس مدرسه غیر انتفاعی وارد سایت 

 tsa.medu .ir  میشوم ولی در ادامه گزینه ای برای تاسیس مدارس غیر انتفاعی مشاهده نمیکنم ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید چه مسیری را باید بروم و چه گزینه ای را باید انتخاب کنم.

۱۴ دی ۹۸ ، ۲۰:۴۲ عبدرضایی

دو ماه بپیش را تاسیس آموزشگاه زبان ثبت نام کردم کام اول انجام دادم واردگام دوم نشد 200هم واریز کردم اداره کل میگه براورودبایدازمنوی ویرایش وارد بشی بقیه گامهارو ثبتکنی اونم هرچی میزنم بازنمیشه لطفا راهنمایی کنید چکار کنم.

با سلام

هنگام ثبت نام در سایت مشارکتها و پس از تکمیل اطلاعات در صفحه گام دوم(مشخصات فردی) و پس از کلیک روی ذخیره و گام بعدی با پیغام خطای (لطفا از پنل کاربری واحد آموزشی را ثبت کنید) مواجه می شوم و امکان رفتن به گام بعدی وجود ندارد.لطفا راهنمایی بفرمایید

پاسخ:
سلام ثبت نام برای تاسیس هست یا الان موسس هستید
۰۵ دی ۹۸ ، ۱۲:۰۹ صادقی.مشهد

سلام.سایت خراسان رضوی اصلا باز نمیشه.یعنی میز خدمات و زیرمنوها رو نداریم.

پاسخ:
از ادارتون بپرسین  زمان ثبت نام هر استانی متفاوته

سلام خدا قوت من چند روزه برای ثبت نام  وارد سایت میشم باز نمیشه. لطفا را نمایی بفرمایید باید چه کنم تا هفتم دی ماه  وقت داریم 

پاسخ:
از ادارتون بپرسین  زمان ثبت نام هر استانی متفاوته
۰۲ دی ۹۸ ، ۰۸:۳۰ سیدمحمدمهدی مظفری

 با سلام و عرض خدا قوت من چند روزه که دارم برای ثبت نام و طی مراحل اولیه به سایت مشارکت ها اقدام می کنم ولی سایت در حال به روز رسانی است با توجه به اینکه تا پنجم دی ماه بیشتر وقت نیست اینجانب را راهنمایی بفرمایید.اینجانب آموزگار پایه ششم هستم و برای تاسیس آموزشگاه زبان انگلیسی می خواهم اقدام کنم.با سپاس فراوان

پاسخ:
از ادارتون بپرسین  زمان ثبت نام هر استانی متفاوته
۰۱ دی ۹۸ ، ۲۰:۴۲ بابایی پور

سلام خسته نباشید:

آیا امکان داره مجوز پیش دبستانی و مقطع ابتدایی را با هم گرفت ؟

 

اگر امکان دارد کدوم قسمت را باید تیک بزنیم؟؟؟

 

در روستا مجوز مدارس غیر دولتی در مقطع ابتدایی و پیش دبستانی را به صورت مختلط می توان گرفت؟؟

پاسخ:
مجوز پیش دبستانی و مقطع ابتدایی را با هم میشه بگیرید و مختلط نه

واسه تاسیس یه دبستان غیر انتفاعی ۶ کلاسه چقدر سرمایه حدودا لازمه؟  خانه ای که اجاره میکنیم باید چقدر زیر بنا داشته باشه؟

پاسخ:
نوسازی باید تایید کنه

سلام

گزینه ی فراموشی رمز در مشارکتهادر کدام قسمت می باشد؟

 رمز ورود را فراموش کرده اماگزینه فراموشی ظاهرنیست.

لطفا راهنمایی کنید

 با تشکر

پاسخ:
رمز جدید از اداره بگیرید

سلام من میخوام مجوز پیش دبستانی ررو بگیرم اما شما به یکی از دوستان فرمودید دبستان دوره اول و دوم رو الان بگیرن ایا امکان اینکار وجود داره ایا حتما باید فرهنگی باشیم فرهنگی بازنشسته هم میتونه مجوز بگیره

پاسخ:
هرکسی میتونه که شرایط داشته باشه 30سال و مرد باید متاهل باشه و لیسانس

سلام

کسانی که رمز عبور خود در سامانه مشارکت ها را فراموش نموده اند باید چه کنند؟

پاسخ:
فراموشی رمز بزنید یا از اداره دوباره بگیرین

باعرض سلام و تشکر ازشما که به پاسخگویی و راهنمایی متقاضیان میپردازید.بنده از شهرستانی در خوزستان متقاضی تاسیس آموزشگاه زبان هستم. سایت مذکور برای استان ما باز نشد اداره اموزش پرورش شهرمون گفتند بصورت دستی تقاضانامه و مدارک رو بهشون تحویل بدیم.یک فرم موسوم به خودارزیابی برای امتیازبندی متقاضیان هم دادند که پرکنیم. که براساس اون اولویت بندی کنن و مجوزتاسیس بدن. اما اون فرم بندهاش طوری هست که صرفا شاغلین و بازنشستگان خود آموزش پرورش و همسران اونها و همینطور دارندگان حسابهای بانکی به ازای هرمیلیون 1 امتیازو دارندگان سندملکی مناسب محل اموزشی و خلاصه یا فرهنگیان و یا ثروتمندان شانس گرفتن مجوز تاسیس موسسات ازاد علمی و زبان را دارند ولاغیر. جناب یوسفی ازشما بعنوان شخص آگاه به این امور استدعا دارم بفرمایید این فرم امتیازبندی واقعی و قانونیست یا فقط درشهراندانحصار ورانت ایجاد کرده اند؟خواهشا پاسخ بدین برای شکایت ازاین بیعدالتی به کجا باید مراجعه کنم منی که شاگرد اول با معدل 19رشته زبان دانشگاه بودم ولی پارتی نداشتم استخدامم نکردن برای دبیری حق التدریس حتی حالا بجرم نداشتن سابقه فرهنگی بودن اموزشگاه زبان هم نباید داشته باشم؟کسیکه خودش و همسرش فرهنگی و حقوق بگیرند درامد و شغل مضاعف براشون ایجاد بشه؟

گناه من چیه؟ممنون از راهنماییتون.ببخشید بابت اطاله کلام.

پاسخ:
سلام این فرم  در همدان نیست .شما از طریق صحبت با رییس و حراست و ارزیابی اداره کل تون پیگیری کنید 

سلام

بنده مجوز دبستان تو ناحیه ۳ شیراز رو گرفتم می تونم انتقالش بدم تهران؟؟

پاسخ:
بستگی به موافقت مبدا و مقصد داره

سلام به من میگند برو پول رو واریز کن ولی یه این زودی نمی ایند ومکان رو تایید کنند اصلا شاید مجوز را بدیم ولی راه اندازی رو اجازه ندیم گلستان

پاسخ:
مجوز 2 سال مهلت راه انداری دارد و بعدار2سال باطل میشه.

سلام مجوز پیش دبستانی شهر کاشان چه تاریخی هست

 

پاسخ:
از اداره کل قسمت اداره مشارکت ها سوال کنید هر استانی متفاوته.

سلام. ببخشید مجوز مدرسه غیر انتفاعی رو میشه فعلا به صورت پیش دبستانی و کلاس اول تا سوم گرفت؟ بعداً گسترشش داد؟ 

پاسخ:
بله. ولی بنظر من پیش و ابتدایی دوره اول و دوم را کلا باهم بگیری بهتره.
۲۲ آذر ۹۸ ، ۱۳:۴۵ آرش حسینی

باسلام

جهت واریز وجه در سایت مشارکتها چگونه باید اقدام کرد؟

 

پاسخ:
از اداره کل قسمت اداره مشارکت ها سوال کنید هر استانی متفاوته.

با سلام و خسته نباشید ببخشید میخواستم بدونم حهت ثبت نام و صدور مجوزتاسیس پیش دبستانی ومشاهده زمان آغاز ثبت نام استان آذربایجان شرقی به کدام قسمت از سایت مشارکت های مردمی مراجعه کنم چون هرچه جستجو میکنم استان همدان را می آورد.

پاسخ:
از اداره کل  آذربایجان شرقی اداره مشارکت ها سوال کنید

لطفا یکی منو راهنمایی کنه.اخه این مدت هم اینترنت قطع بوده.امکانش هست تمدید کنن

سلام من قبلا هر چقد چک کردم ثبت نام برای مجوز موسسه اموزش زبان استان لرستان باز نمیشد اونوقت امشب نوشته تا تاریخ ۱۱/۹/۹۸ وقت داشته.الان چکار کنم دو روز پیش تموم شده.تو رو خدا راهکار بدید

پاسخ:
فقط اداره مشارکتهای اداره کل خودنون اطلاع داره.

سلام آیا امکانش هست که بدلیل کم بودن دانش آموز اموزش و پرورش آموزشگاه رو تعطیل کندد?

پاسخ:
نه فقط خودتون ضرر مالی میبینید

سلام من تو سایت مشارکتها فعل سازی مدرس رو انجام دادم هر چقدر نام کاربری و رمز عبور رو میزنم مینویسه نام کاربری و رمز عبور نامعتبر...رفتم اداره گفتن درست شده اما باز همونه دوباره رفتم اداره اونجا باز میکنه اما برا من باز نمیکنه ...بنظرتون مشکل چیه که فقط,تو سیستم اداره باز میشه

پاسخ:
سلام فراموشی رمز را بزنید رمز جدید بده--- یا اداره رمز اشتباه میده
۰۴ آذر ۹۸ ، ۲۱:۲۶ ربابه نصیرپورملکی

سلام من متقاضی دبیرستان غیردولتی هستم امسال بازنشسته شدم چه مراحلی روبایدطی کنم

سلام من می خواهم مجوز پیش دبستانی بگیرم میگن که با مجوز کس دیگه کار کنی مربی باشی بهتر .به نظر شما چیکار کنم

پاسخ:
اگر پول داری بای اجاره و حقوق خودت مجوز بگیر
۰۲ آذر ۹۸ ، ۱۵:۴۸ مالک اسکندزی منفزذ42

سلام من ثبت نام کردم ولی کد رهکیری نداد چکار کنم

پاسخ:
با کد ملی وارد سایت شو یا برو اداره
۲۴ آبان ۹۸ ، ۲۰:۱۱ زینت بهرامی

سلام من میخوام مجوز اموزشگاه زبان انگلیسی در استان لرستان بگیرم کی سایت باز میشه؟

پاسخ:
از ادارتون بپرسین

با سلام.

گفته بودن که اول آبان سایت برای ثبت نام مربی پیش دبستانی باز میشه ولی من هر روز میره اصلا سایت بالا نمیاد

سلام ثبت نام ها تاریخ دقیقش کیه ؟

پاسخ:
بستگی به استان خود داره

ادرس سایت مدرسه روزبه 

http://rouzbeh.info/

با سلام..با عرض پوزش چرا ثبت نام امسال مثل هر سال نیست..هر سال استان فارس از اذر یا اواسط ابان شروع میشد ولی امسال انگار مهلتش به اتمام رسیده.‌چرا امسال تاریخ بندی ها فرق کرده ،

پاسخ:
از اداره کل استان خود سوال کنید
۱۸ آبان ۹۸ ، ۱۳:۲۱ Zeinab Neishabouri

سامانه مشارکتها برای ثبت نام همیشه باز هست یا فقط در ماههای خاصی می‌توان برای مجوز اقدام کرد؟

پاسخ:
از اداره کل استان خود سوال کنید

با سلام.سامانه مشارکتها از اون آدرسی که فرمودین چرا باز نمیشه؟ چند روزه هر قدر تلاش میکنم و امتحان میکنم به نتیجه نمیرسم. آیا زمان خاصی با زمان محدود باز میشه؟ بنده خوزستان هستم. از آموزش پرورش شهرمون پرسیدم گفته بودند از 15آبان سامانه باز میشه ولی نشده. لطفا راهنمایی بفرمایید.

 

پاسخ:
از اداره کل استان خود سوال کنید

۱۳ آبان ۹۸ ، ۱۰:۴۱ Zeinab Neishabouri

با سلام، من اردیبهشت ماه ۳۰ ساله میشوم با توجه به اینکه تاسیس برای مهر می‌باشد می‌توانم الان که برای مجوز اقدام کنم؟

پاسخ:
خیر روز ثبت نام ملاک هست

سلام ،با مدرک گواهی موقت کار شناسی میشه ثبت نام کرد

پاسخ:
سلام از کارشناس مشارکتهای منطقه خود سوال کنید.
سلام متنی که فرستادم از آذر ماه ۹۷ منظورم بوده نه ۹۵-استان کهگیلویه و بویراحمد لیسانس

با سلام من از آذرماه ۹۵ به مشارکتهای استان کهگیلویه و بویراحمد برای راه اندازی آموزشگاه علمی آزاد مراجعه کردم اما متاسفانه گفتند زمان ثبت نام تمام شده و پیگیری کن ببین چه زمانی مهلته ثبتنام هست تقریبا در ماه یکبار مراجعه داشتم تا اینکه بهم گفتن از امروز سیستم باز میشه اما هر چقد به سایت مشارکت ها مراجعه میکنم چیزی نیست امکانش هست راهنمایی بفرمایید. ممنون

پاسخ:
سلام از کارشناس مشارکتهای منطقه خود سوال کنید.هر استانی فرق می کند

فراموشی رمز نداره

اداره رمز میده؟ 

پاسخ:
بله

سلام من موسس اموزشگاه هستم تو سایت مشارکتها ثبت نام کردم اما هرچقدر نام کاربری و رمز عبور رو وارد میکنم مینویسه اشتباه است من چکار باید بکنم؟ 

پاسخ:
سلام از کارشناس اداره دوباره رمز بگیرید یا فراموشی زرمز را بزنید تا رمز جدید پیامک شود

سلام زمان درخواست مدرسه غیر انتفاعی در استان خوزستان چه زمانی است؟

پاسخ:
باید از اداره مشارکتهای منطقه خود بپرسین

سلام ثبت نام برای تاسیس مدرسه غیرانتفاعی برای سال ۹۹ چه ماهی هست؟

پاسخ:
استان همدان دیماه
۱۱ مهر ۹۸ ، ۱۱:۱۲ لعیا قربانی

باسلام ، اینجانب جهت واریز وجه به بانک مراجعه کردم بجز شماره شبا جهت تأسیس مراکز غیر دولتی شناسه پرداخت هم میخوان ، لطفا شناسه پرداخت رو هم اعلام کنید، با تشکر

استان هرمز گلن

پاسخ:
باید از اداره مشارکتهای منطقه خود بپرسین و از سایتtsa.medu.irدریافت کنید

 سلام

میشه بفرمایین ثبت نام پیش دبستانی واسه استان اذربایجان شرقی چه موقع فعال میشه

با تشکر

پاسخ:
 از اداره مشارکتهای منطقه خود بپرسین 

سلام

میشه بفرمایید اگه سامانه مشارکتها فعال نباشه میشه ازطریق اداره کل مشارکتهای استان اقدام کرد؟؟ باتشکر

پاسخ:
خیر

زمان ثبت نام پیش دبستانی واسه استان اذربایجان شرقی میخوام

 

پاسخ:
 از اداره مشارکتهای منطقه خود بپرسین 

میشه لطف کنین بگین ثبت نام پیش دبستانی کی باز میشه

پاسخ:
سلام برای هر استانی زمانش متفاوت هست

سلام خسته نباشید

میشه لطف کنین بفرمایین

ثیت نام پیش دبستانی استان ادربایحان شرقی کی باز میشه

ممنون

 

پاسخ:
سلام برای هر استانی زمانش متفاوت هست

برا مجوز پیش دبستانب باید 30سال باشه حتما

 

پاسخ:
بله

با سلام و عرض ادب، من براى واریز مبلغ به بانک رفتم و از من شماره شناسه این حساب شبا رو خواست و کارم رو انجام ندادن. میشه لطفا بگید شماره شناسه رو از کجا باید پیدا کرد؟! یا اصلا چى هست؟! 

پاسخ:
اول از اداره ی خود مطمئن شوید و دوباره پول واریز کنید 
سامانه tsa.medu .ir 

سلام ببخشید آیا با مدرک فوقدیپلمویا دیپلم هم میشود مجوز گرفت اگر سرمایه داشته باشیم 

سلام زمان ثبت نام  در سایت استان فارس کی ؟ چه موقع سایت باز ؟ ممنون

 

 

 

 

 

 

 

 

 

/

پاسخ:
سلام از اداره مشارکت های اداره کل استان خود سوال فرمایید

سلام .باید حتما سابقه ی فعالیت آموزشی داشته باشه کسی که میخواد مجوز بگیره؟

پاسخ:
خیر
۰۳ شهریور ۹۸ ، ۱۱:۵۷ محمد رضا سیف زاده

سلام..خسته نباشید ... برای  ثبت نام نمیشه انجام داد؟ کی سایت باز میشه؟

پاسخ:
احتمالا دی ماه

معلمین شاغل در مدرسه نیز باید ثبت نام کنند؟؟؟

پاسخ:
خیر فقط متقاضیان

با سلام

لطفا شماره شناسه حساب مندرج در بالا که IR820100004001030102007745

میباشد ا إرسال فرمایید باتشکر حمید آزادى

پاسخ:
شماره حساب ندارد و باید با شبا واریز کنید
ببخشید ثبت سوابغ شغلی چگونه هست ؟ ابنکه فقط بنویسیم کجا کار کردیم یا به طریق دیگه ای هست ؟
پاسخ:
تو مراحل ثبت نام مشخص هست