احمد یوسفی

سیستم دانش آموزی توصیفی،راهنمایی و دانا|حسابداری مدارس|مدارس و مراکز غیر دولتی و مشارکت ها | آموزش نرم افزارهای مفید | همیار مدیران و معاونان اجرایی مدارزس
احمد یوسفی

کانال تلگرام: yousefi6666@
آی دی تلگرام : ahmadyousefi@
آخرین نگارش ابتدایی 14.9--- (1400/06/23)
آخرین نگارش راهنمایی 12---(1400/06/28)
آخرین نگارش دانا 28.1 --- (1400/06/02)

پیوندها
آخرین نظرات

شرایط قبولی در دوره ی متوسطه اول

پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۱۷ ق.ظ


ü     ماده 14- دانش آموزی در خردادماه قبول شناخته می شود که دارای شرایط زیر باشد :

الف - معدل کل وی کمتر از 10 نباشد .

ب - نمره امتحانی نوبت دوم او در هیچ یک از مواد درسی بدون ضریب کمتر از 10 نباشد.

ج - نمرات سالیانه وی در هیچ یک از مواد درسی کمتر از 30 نباشد .

تبصره 1- نمره سالیانه هر درس حاصل جمع نمره نوبت اول و دو برابر نمره نوبت دوم خواهد بود.

تبصره 2- معدل کل دانش آموز عبارت است از مجموع نمرات سالیانه همه دروس (به جز نمره انضباط) تقسیم بر سه برابر تعداد مواد درسی آن پایه.

 

ü     ماده 15- دانش آموزی که معدل کل وی پس از امتحانات نوبت دوم کمتر از 7 باشد مردود شناخته می شود.

 

ü     ماده 16- دانش آموزی که معدل کل او پس از امتحانات خردادماه حداقل 7 باشد ولی نمره امتحان نوبت دوم یا نمره سالیانه وی در درس یا دروسی به حد نصاب قبولی نرسیده باشد تجدید شناخته می شود و باید در شهریور ماه در امتحان آن درس یا دروس شرکت کند.

 

ü     ماده 18- دانش آموزی که معدل کل وی در خرداد یا شهریور ماه حداقل ده (10) باشد ولی در یک درس نمره کمتر از 10 و یا معدل کل وی حداقل دوازده (12) باشد ولی در دو درس نمرۀ کمتر از 10 کسب نماید ، مشروط بر آنکه نمرات وی در دروس ریاضیات (دوره ابتدایی) املا ، انشا ، قرائت و دستور زبان فارسی (دوره های ابتدایی و متوسطه اول) کمتر از 7 نباشد ، قبول شناخته می شود.

تبصره 1- استفاده دانش آموز از مفاد این ماده در خرداد ماه به شرط احراز بند ج ماده 14بلامانع است.

تبصره 2- دانش آموز می تواند در یک دوره تحصیلی در هر درس دو (2) بار از مفاد این ماده استفاده نماید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۴
احمد یوسفی

مقررات

لطفا با ذکر شهر و مقطع تحصیلی خود نظرات را ارسال نمایید  (۱۸)

۲۳ خرداد ۰۲ ، ۱۳:۰۵ مارال موسوی

من کلاس هفتمم معدلم تو نوبت اول ۱۹.۹۳شد 

ولی تو نوبت دوم نمراتم خیلی پایین اومد مثلا تو نوبت اول امتحان مطالعاتمو ۲۰ گرفتم اما تو نوبت دوم ۱۶ونیم آوردم 

میخواستم بپرسم آیا معدل نوبت اول در نمرات کل تاثیر داره 

سلام من واسه آزمونای خرداد خیلی خیلی استرس دارم چون من ریاضیم افتضاح بود و مستمر اردیبهشت ریاضیم 1 شد ولی معلم خصوصی گرفتم کلی کار کرد باهام تا اوکی شدم ولی ترجیح میدم درسامو بیوفتم تا این که مثلا نمره 17 و 16 بره تو کارنامم چون معدلمو میکشه پایین حداقل شهریور برم امتحان بدم شاید نمرم بیشتر بشه ولی خب نمیتونم چون درسه رو نیوفتادم و همون میره تو کارنامم... 

اصفهان

۱۲ بهمن ۰۱ ، ۰۹:۰۷ متین جامه بزرگ

54214

سلام من پایه هفتمم نمره مستمرم تو ریاضی 11.5 و نمره پایانی 20 شدم نوبت اولم معدلم پایینه یا بالا؟؟؟؟؟ 

از شهرستان مسجد سلیمان

 

سلام من پایه هفتمم نمره مستمرم تو ریاضی 11.5 و نمره پایانی 20 شدم نوبت اولم معدلم پایینه یا بالا؟؟؟؟؟ 

از شهرستان مسجد سلیمان

 

سلام خود نمره ۱۰قبوله 

سلام من همه ی نمراتم بالای 10 هست ولی عربیم امتحان 9 شدم ایا قبولم یا باید دوباره امتحان بدم

 

 

سلام من ترم دوم تکوینی 17و پایانی 14و نوبت دوم 9گرفتم بعد سالانه شده 28 یعنی تجدیدم در این درس 

ببخشید من ریاضی و ۸ و مطالعات و ۷ گرفتم ولی بقیه نمرتم خوبه الان چی میشه باید شهریور برم؟؟؟ لطفا جواب بدین 

آقا ما مدرسمون گفته هرکس پایین ۱۶ بشه باز باید امتحان بده من فقط عربی رو ۱۵ گرفتم گفتن بیا امتحان بده یعنی چی؟

معدلت هم 18/75 شده

وقتی دانش آموز هفتم می خواهد به پایه هشتم برود به معدل توجه می شود 

اقا الان من توی ریاضی کمتر از 10 گرفتم و بقیه نمره هام بالای 10 چی میشه 

ایا ترم اول رو معدل ۴ داشته باشیم ایا در تدم دوم به تمره ۱۶ نیاز داریم     ایا  برای قبول شدن در ترم دوم به مشکل بر میخوریم ؟

 

من معدل ک نوبت اول ل رو 5و نوزده صدم گرفتم اگه نوبت دوم بالای پنج بگیرم قبول میشوم

سلام کلاس هشتم و نمره کل نوبت اولم 17.76 اگر نوبت دوم م همین نمره باشه قبول میشم یا نه

سلام من تمامه درس هامو 17 یا 20 گرفتم ولی ریاضی رو زیره 10 گرفتم آیا مردودو میشوم

۲۴ تیر ۹۹ ، ۰۷:۴۱ نگار دهقانیار

من معدل کل درس ها مو ۱۸/۲۹شدم آیانمره کمی هست

سلام من پایه نهم هستم معدل من ۱۵/۳۴هستش درس ریاضی تجدید شدم و پایانی نمره ۵اوردم اما تکوینی ۱۰اوردم و تجدید شدم میتونم با استفاده از تک ماده قبول شم

پاسخ:
به اداره برید