احمد یوسفی

سیستم دانش آموزی توصیفی،راهنمایی و دانا|حسابداری مدارس|مدارس و مراکز غیر دولتی و مشارکت ها | آموزش نرم افزارهای مفید | همیار مدیران و معاونان اجرایی مدارزس
احمد یوسفی

کانال تلگرام: yousefi6666@
آی دی تلگرام : ahmadyousefi@
آخرین نگارش ابتدایی 14.9--- (1400/06/23)
آخرین نگارش راهنمایی 12---(1400/06/28)
آخرین نگارش دانا 28.1 --- (1400/06/02)

پیوندها
آخرین نظرات

بعد از بروزرسانی نرم افزار حسابداری احتمالا دچار مشکل شوید . برای رفع این خطا باید میانبر حسابداری که در دسکتاپ قرار دارد را حذف کرده و از آدرس نصب نرم افزار میانبر جدید ایجاد کنید .

مراحل :
۱- آیکون نرم افزار حسابداری که در دسکتاپ شما قرار دارد را حذف کنید.
۲- به محل نصب نرم افزار حسابداری مراجعه کنید (C:\Program Files\Pajoohesh\SchoolAcounting)  در بعضی از مدارس به جای پوشه SchoolAcounting ، پوشه Vasta را انتخاب کنید .
۳- بر روی نرم افزار حسابداری (SchoolAcounting.exe) راست کلیک کرده و از منو Send to گزینه create shortcut on desktop را انتخاب کنید .
۴- نرم افزار را از دسکتاپ باز کنید .
http://fan-avar.ir/1396/08/06/fix-error-school-account/
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۷
احمد یوسفی

حسابداری مدارس

لطفا با ذکر شهر و مقطع تحصیلی خود نظرات را ارسال نمایید  (۱۷)

۱۸ آبان ۰۱ ، ۱۳:۰۸ محبوب اسدی

سلام و عرض ادب     موقع ارسال اطلاعات به پایگاه  خطادر درج اطلاعات اصلی در جدول تراز مالی صادر میشه 

سلام ی سوال داشتم از خدمتتوندر سیستم حسابداری مدرسه وقتی مبلغ بالاتر از ی میلیون رو وارد میکنم میگه مبلغ رو ب عدد وارد کنید. چکار باید انجام بدم. ممنون میشم پاسخ بدین

 

 

سلام وقت بخیر 

اقای یوسفی متاسفانه یکی از اسناد من مبغ 23000تومن برای مالیات خورده و چون صفر نمیشه نمی تونم سال مالیم رو ببندم .سند رو پاک کردم دوباره ثبت کردم امابازم همون پیغام رو می ده نمی دونم چیکار کنم

تمام کارهای امسالم مونده

سلام برای بستن سال مالی اگر مانده تنخواه صفر نباشد از چه قسمتی مانده تنخواه را پیدا کنیم

سلام خدا قوت

موقع ایجاد سند جدید در کادری که مربوط به مبلغ است.بعد از وارد کردم مبلغ پیام میده اطفا مبلغ را به عددی وارد نمایید.اصلا متوجه نمیشم

اگر ممکنه راهنمایی بفرمایید.

سلام من برنامم رو نمی تونم بروزرسانی کنم هش خطا میده هر کار کردم نشد الان چیکار کنم مشکل از کجاست 

بعد از بسته شدن سال 97/98 اسناد آن به 10 سال قبل منتقل میشه  وقتی مجدد اسناد را به 97-98 بر می گردانیم اسناد بر می گرده ولی تراز مالی نیست

سال جدید را که فعال می کنیم و سند افتتاحیه رو می زنیم موقع ارسال به پایگاه با این پیام رو به رو میشیم که خطا در در ج اطلاعات اصلی مدرسه در  جدول تراز مالی . این خطا را چگونه رفع کنیم

 

ممنون

 

با سلام وتبریک سال نو ،من نمیتونم نرافزار حسابداری رو نصب کنم ،البته سی دی ندارم برام تو تلگرام فرستادنفمیشه لطف کنید .راهنمایی کنید ممنون

پاسخ:
تو وبلاگم هست

سلام بزرگوار من نمی توانم ارسال اطلاعات به پایگاه یا منطقه کنم....

اشکال دوم موقع اشاره گر می برم روی آیکون چاپ سند خطا میده ...

سلام وقتی ارقام بیشتر ازسه رقم رو وارد میکنم میگه اعداد را به رقم وارد کنید

پاسخ:
متوجه نشدم ولی عدد انگلیسی وارد کنید

سلام وقتی ارسال به پایگاه میزنم خطا میده علت چیست

پاسخ:
نگارش مشکل داره

سلام،از نرم حسابداری مدرسه روی لب تاپ بکاپ گرفتم،،روی سیستم مدرسه خطا میده،ولی قبلا کارمیکرد،دلیل؟چیه بزرگوار

سلام وخسته نباشید رمز اتصال به اینترنت را عوض کردم اکنون فراموش کردم چی بوده لطفا راهنمایی فرمائید . با سپاس فراوان

پاسخ:
با تلگرام کد مدرسه بفرستین رمز را  بازیابی کنم.
09189053690

باسلام

جناب یوسفی من فایل جدیداز حالت فشرده خارج کردم وبه مسیرویندوز کپی کردم ولی نگارش جدید نمیاد وهمون نگارش قدیمی 13900203مونده

ضمن اینکه هرچهارفایل که ازحالت فشرده خارج کردم به رنگ سبز درنمیان (رنگشون آبی)میمونند.

پاسخ:
دوباره از کانال تلگرامی دریافت کن

جناب یوسفی درود برشما . بعداز بروزرسانی حسابداری . از اسناد جدید نمی شه پرینت گرفت خطا می ده . لطفاً راهنمایی کنید .

پاسخ:
نگارش مشکل داره

سلام و خسته نباشید 

سال مالی 97/98 را بستم 

الان که میخواهم سال جدید را بازکنم  پیغام میده که سال 98/99 هم بسته شده 

نمی دانم اشتباها خودم بستم یا خطای سیستم است

ایا راه حلی وجود دارد  سال 98/99 را فعال کنم 

 

باتشکر

پاسخ:
سلام اره اخرین بک اپ را بازیابی کنید
سلام .هنگام ورود به سیستم حسابداری خطا می داد که دستورات از طرف بانک خطا وجود دارد ،حذف و نصب کردم به همین روش هم عمل کردم و انتی ویروسو اکشن سنتر رو برسیکردم  ، الان وهرد میشم اما هنگام گرفتن جداول پایه دوباره همون خطا میاد، راهنمایی می فرمایید ؟؟  
پاسخ:
سلام
ویندوزت چیه
بک آپ حسابداری را در سیستم دیگری نصب و بازیابی کن