احمد یوسفی

سیستم دانش آموزی توصیفی،راهنمایی و دانا|حسابداری مدارس|مدارس و مراکز غیر دولتی و مشارکت ها | آموزش نرم افزارهای مفید | همیار مدیران و معاونان اجرایی مدارزس
احمد یوسفی

کانال تلگرام: yousefi6666@
آی دی تلگرام : ahmadyousefi@
آخرین نگارش ابتدایی 14.9--- (1400/06/23)
آخرین نگارش راهنمایی 12---(1400/06/28)
آخرین نگارش دانا 28.1 --- (1400/06/02)

پیوندها
آخرین نظرات

تعریف مدیر در سایت مشارکت ها توسط موسس

پنجشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۸:۰۷ ق.ظ

به نام خدا

سایت مشارکت هانقش موسسمنوی مدارس و آموزشگاه ها

تعریف مدیر در سایت مشارکت ها

1-      با نقش موسس وارد سایت www.mosharekatha.irشده

2-      از منوی مدارس و آموزشگاه ها گزینه لیست مدارس و آموزشگاه ها را انتخاب کرده

3-      بروی ابلاغ مدیر کلیک کنید(مدیری که از طرف اداره ابلاغ دارد باید در اینجا تعریف شود)

4-      جهت تمدید قرارداد با مدیر قبلی گزینه تمدید قرارداد را انتخاب و تکمیل نمایید.

5-      جهت افزودن ابلاغ مدیر جدید ابتدا پایان قرارداد مدیر قبلی را باید  از قسمت پایان قرارداد وارد نمائید.

6-      در صفحه ی جدید +افزودن مدیر را بزنید و مدیر جدید را ثبت کنید.

7-      در صورت نیاز اگر قبلا مدیرثبت کرده اید با دکمه ویرایش اطلاعات مدیر را می توانید ویرایش کنید.

8-      از قسمت اطلاعات آخرین حقوق می توانید سایقه،دستمزد ،بیمه و ... را ثبت کنید.

آموزش تصویری مطلب بالا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۲
احمد یوسفی

تعریف مدیر

مدیر

لطفا با ذکر شهر و مقطع تحصیلی خود نظرات را ارسال نمایید  (۱۵)

I'm curious to find out what blog system you happen to be working
with? I'm having some small security issues with my latest
blog and I'd like to find something more risk-free.

Do you have any suggestions?
۰۱ اسفند ۰۱ ، ۱۴:۳۵ 메이저사이트 추천
Valuable information. Lucky me I discovered your web site unintentionally,
and I'm surprised why this coincidence did not came about earlier!
I bookmarked it.

چرا منوی مدیر در سامانه مشارکت ها ندارم 

۳۰ فروردين ۰۰ ، ۱۲:۵۳ انسیه صدق آمیز

با سلام در سایت مشارکتها مدیر که نیروی رسمی  و موظف هست چگونه باید براش حقوق رو وارد کنم؟

۲۳ فروردين ۰۰ ، ۱۲:۰۴ سیدساعد صیادنوری

باسلام خدمت همکار گرامی. برای ثبت شماره موبایل یا تغییر اون در سامانه مشارکت ها باید چکاری انجام داد؟ آیا راهی هست؟

سلام.من هرچی روی بخش تمدید قرارداد کلیک میکنم ، می نویسه این فرد فاقد قرارداد قبلی است ، با اینکه این مدیر چند سال هست که در این مدرسه به عنوان مدیر حضور داره.... من الان باید چیکار کنم ؟

پاسخ:
سلام به اداره مشارکت ها مراجعه کنید
۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۸:۲۳ کشاورزی نسب

کارشناسی ارشد از استان فارس هستم، وقتی ورود به سیستم میزنم، هیچ اطلاعات و مجوزی نشان داده نمی شود. آیا امکان حذف و ثبت نام مجدد در سامانه وجود دارد؟

سلام وقت بخیر من توی سایت مشارکتها ثبتنام کردم ولی فقط اطلاعاتمو که وارد کردم سایت بسته شد و حالا چندبارمیخوام وارد بشم فقط مینویسه خوش امدید باید چیکارکنم؟

پاسخ:
به اداره مراجعه کنید

سلام من مدیر مقطع ابتدایی رو تعریف کردم میخوام برا پیش دبستانی هم تعریف کنم خطا میده که برا ی مدرسه دیگه ثبت شده 

و اینکه میرم تو پنل مدیر که دانش اموزان رو ثبت نام کنم قسمت ثبت نام دانش آموزان رو نمیاره

سلام تاریخ شروع قرار داد مدیر رو در سال تحصیلی جدید 00-99 چند باید بزنیم؟؟/

سلام . وقتی روی افزودن مدیر کلیک میکنم و کدملی رو وارد میکنم با صفحه سفید رو به رو میشم ... دلیلش چیه؟

سلام وقت بخیر تاریخ شروع قرارداد در سامانه مشارکتها برایرمدیر در سال تحصیلی ۹۹ _۴۰۰ رو چه تاریخ دقیقی بزنیم . (شروع و پایان)

باسلام

مدرسه ای هست که مدیرو موسس یکی نیستن چگونه برای مدیر رمز بگیریم 

با سلام

برای جداکردن مجوز پیش دستانی از مدرسه که دلیلش بالا بردن آمار مدرسه است چیکار باید بکنیم؟.فتن یه تعداد محدودی میتونیم دانش آموز ثبت نام کنیم برای همین باید مجوزگیش رو جداکنیم که براش بتونیم تعداد جداگانه ثبت نام کنیم.

ممنون

باسلام وخسته نباید بعد از تعریف مدیر چگونه بانق مدیر وارد سامانه شویم .

اگر باکد ملی وارد شویم وپیغام خطای رمز دهد چگونه رمز راتغییر دهیم

پاسخ:
از کارشناس اداره رمز جدید بگیرید