احمد یوسفی

سیستم دانش آموزی توصیفی،راهنمایی و دانا|حسابداری مدارس|مدارس و مراکز غیر دولتی و مشارکت ها | آموزش نرم افزارهای مفید | همیار مدیران و معاونان اجرایی مدارزس
احمد یوسفی

کانال تلگرام: yousefi6666@
آی دی تلگرام : ahmadyousefi@
آخرین نگارش ابتدایی 14.9--- (1400/06/23)
آخرین نگارش راهنمایی 12---(1400/06/28)
آخرین نگارش دانا 28.1 --- (1400/06/02)

پیوندها
آخرین نظرات

پیرو بخشنامه ارسالی از طریق اتوماسیون و با توجه به اتمام ارزشیابی نوبت دوم و ارسال اطلاعات به اداره ، در سیستم توصیفی  و راهنمایی اکثر مدارس که اطلاعات را ارسال نموده  بودند خطاهایی  موجود است که  مدیران محترم کلیه ی  مدارس  موارد  مهم زیر را بررسی کنید  و در صورت داشتن مشکل ابتدا آن ها را برطرف  نمایید و سپس  یک ذخیره از هلپر بگیرید و تا تاریخ 1397/05/11در یک حلقه لوح فشرده تحویل آقای یوسفی کارشناس پایگاه اطلاعاتی نمایید. 

1)کارنامه دانش آموزان همه ی پایه ها عکس داشته باشند و حتی یک کارنامه هم بدون عکس نباشد.

2)در کارنامه ها نام مدیر، معلم ومعاون اجرایی و مسئول ثبت نمرات حتما درج شود.(در صورت نداشتن معاون اجرایی و مسئول ثبت نمرات ،نام مدیر بجای آن ها درج شود)  

3)از قسمت گزارشات > آمار نتایج ارزشیابی سوابق سالتحصیلی جاری   باید در قسمت ناتمام همه پایه ها صفر(0) باشند وکارنامه ناتمامی نباشد. 

4) هنگام ارسال سوابق از قسمت نقل و انتقال اطلاعات >ارسال سوابق به سیستم متمرکزاگر خطا مربوط به سالتحصیلی جاری(96) بود هرگز گزینه ارسال بقیه سوابق را نزنید و علت خطاها راپیدا کرده و برطرف نمایید.


دانلود فایل pdf خطاهای موجود در اطلاعات ارسالی سیستم دانش اموزی توصیفی ابتدایی

دانلود فایلpdf خطاهای موجود در اطلاعات ارسالی سیستم دانش اموزی راهنمایی متوسطه اول


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۸

لطفا با ذکر شهر و مقطع تحصیلی خود نظرات را ارسال نمایید  (۱)

۱۰ آذر ۹۹ ، ۰۹:۱۸ طواق قلی کسلخه نژاد

با سلام و خسته نباشید. 

ببخشید ، سیستم راهنمایی را روی سیستم مدرسه تازه نصب کردیم ولی به هنگام ورود پیغام می دهد ((   زمان قانونی شما برای ارسال به منطقه به پایان رسیده است  ))  وقتی هم که بخواهیم اطلاعات را به منطقه ارسال کنیم خطا می دهد .

  البته خاطرنشان می سازد که آموزشگاه در سال 97 تاسیس شده و کد مدرسه بجای 950 با عدد 960 شروع می شود . وقتی از فناوری اداره هم سوال می کنیم می گویند فقط باید صبر کنید تا مشکل از مرکز حل شود . که این موضوع در اوایل تاسیس مدرسه وقتی هم که سیستم دانش آموزی را تازه نصب کرده بودیم وجود داشت و بعد ازگذشت حدود سه ماه و با راهنمایی دوستانمان از دایره فناوری اداره ای دیگر حل گردید .

 خیلی ممنون می شوم  در صورت امکان راهنمایی بفرمایید .

پاسخ:
مشکلی نیست که ارسال اطلاعات به منطقه را بزنید و تاییدیه دریافت کنید
اموزش در کانال تلگرامی بنده هست