احمد یوسفی

سیستم دانش آموزی توصیفی،راهنمایی و دانا|حسابداری مدارس|مدارس و مراکز غیر دولتی و مشارکت ها | آموزش نرم افزارهای مفید | همیار مدیران و معاونان اجرایی مدارزس
احمد یوسفی

کانال تلگرام: yousefi6666@
آی دی تلگرام : ahmadyousefi@
آخرین نگارش ابتدایی 14.9--- (1400/06/23)
آخرین نگارش راهنمایی 12---(1400/06/28)
آخرین نگارش دانا 28.1 --- (1400/06/02)

پیوندها
آخرین نظرات

حل مشکل Write Protected USB فلش مموری

چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۸، ۰۱:۳۷ ب.ظ
اگر شما هم جزو کاربرانی هستید که همیشه با درایو های USB سروکار دارید، حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده است که بخواهید یک فایل در درایو USB خود بریزید و با پیغام “The Disk is Write Protected. Remove The Write Protection or Use Another Disk” مواجه شده اید. 
 
USB Write ProtectUSB Write Protect  زمانی که سیستم شما ویروسی باشد و شما مایل باشید از یک فلش غیر ویروسی فایلی را کپی کنید، به مجرد وصل کردن فلش به سیستم ویروسی، ویروسها به فلش کپی میشوند و فلش را آلوده میسازند، راه حل این مشکل استفاده از نرم افزار Write Protect است، این نرم افزار کم حجم و رایگان در حقیقت با دستورات ساده دیسک های خارجی شما را به صورت Write Protect تنظیم میکند، که در این حالت شما فقط میتوانید فایلهای فلش را مشاهده و یا کپی کنید، ولی از سیستم خود به فلش چیزی را نمی توانید کپی کنید .

Removable Access Tool

  ابزاری مفید با رابطه کاربری ساده می باشد که قادر است از پورت های USB رایانه شما در مقابل تهدیدات محافظت کند، این ابزار رایگان به شما کمک میکند تا در سه حالت مختلف Allow Read & Write / Allow Read-Only / Disable USB Disk Detection بر روی پورت USB رایانه خود کنترل داشته باشید .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۲۳
احمد یوسفی

نرم افزار